Pišl závodil v Trutnově na Nova motocross cupu

23.06.2021 16:41

    Lukáš Pišl závodil na Nova motocross cupu v Trutnově. Jak se mu dařilo? Přečti si v článku.

jezdec: Lukáš Pišl

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

Hobby 33- 44 let

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Po dlouhé zimní pauze se konaly závody Nova motocross cupu. Ani chvíli jsem neváhal a raději vyrazil do Trutnova už den předem. Konečně jsem měl také možnost vidět závodit mladé, nadějné piloty. Trať byla skvěle připravená a počasí dopoledním jízdám přálo. Nás, co jsme závodili odpoledne, už takové štěstí nepotkalo.
    S odpoledními tréninky přišel první déšť a já to chtěj raději vzdát, jenže bylo nutné si trať vyzkoušet a načíst. Při kvalifikaci už byl povrch dost kluzký a byly vyjeté hluboké koleje, dojel jsem na 5. místě.
    První rozjížďku jsme si opravdu užili, přes vrstvu bláta nikdo nic neviděl. Já jsem se dostal mimo trať a vyjížděl po startu z posledních míst. V průběhu se mi podařilo probojovat na konečné 4. místo.
    Start do druhé jízdy se mi povedl o poznání lépe, ale trať už byla hodně rozbitá a tím hodně náročná. V cíli opět 4. místo.

Text: Lukáš Pišl

1. místo: Tomáš Nývlt
2. místo: Jan Dejl
3. místo: Radek Šťastný

Foto: archiv Lukáše Pišla, úvodní foto - Pavlína Kubíčková - Fotoateliér Letohrad

Fotogalerie: Pišl závodil v Trutnově na Nova motocross cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz