Pit bike Stomp Moravia cup a David Pulkrábek

27.06.2013 07:44

Text David Pulkrábek

    V sobotu 22.6 pokračoval další závod Stomp Moravia cupu a to na krásné trati v Medlově, nedaleko Mohelnice.

    Při cestě na závody to vypadalo, že se pojede na blátivé trati, protože dost pršelo. Jenže čím více jsme se přibližovali k Medlovu, bylo slunečno. Po příjezdu na trať bylo jasné, že bude pořádné vedro a že se bude extrémě prášit. Obě jízdy tréninků jsem si užil. Co se závodů týče, tak v mé kategorii bylo nejpočetnější pole 16 závodníků. 

    Před první jízdou nám pořadatelé nakropili trať, ale asi to nebyla ta nejšťastnější volba pro některé závodníky. Na startu jsem bohužel zaspal a vystartoval jako předposlední, ale probojovával jsem se dopředu. Dlouho jsem držel 8 místo, ale bohužel mi pak z ničeho nic přestala jet motorka.  Po chvíli se zase rozjela, ale kvůli tomu jsem přišel o jedno místo a dojel do cíle 9.

    Ve druhé jízdě se mi povedl start, kde jsem se po cílové zatáčce protáhl na šesté místo, bohužel jsem toto místo neudržel a propadl se na místo 8. Dlouho jsem před sebou stahoval jezdce na 7 pozici a 9 jezdci ujížděl. Opět přišla smůla a motorka přestala z ničeho nic jet, sice se  po chvíli zase rozjela, ale propadl jsem se opět na místo 9. S velkým náskokem jsem si toto místo udržel až do konce.

    Závěrem bych řekl, že je škoda těch dvou výpadků. Jinak závody byli pecka, chválím lidi kteří chystali trať v Medlově, protože to byla nádhera, co tam vybudovali za krásnou trať se super zázemím.

Team REGION racing cz moc děkuje Davidovi za reprezentaci.

Fotogalerie: Pit bike Stomp Moravia cup a David Pulkrábek

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz