Pitbike jezdci Netolický a Pulkrábek na bedně

13.05.2014 12:33

    Text: David Pulkrábek

    "V sobotu jsem se s Ondrou Netolickým zúčastnili závodů Motocrosscupu na nedaleké trati v Městečku Trnávce. Trať byla výborně připravená za to organizátorům panu Pěničkovi patří velké dík a celkově i počasí vyšlo na jedničku. Jako první jsme se rozjeli do tréninků, aby jsme se seznámili s tratí. Po trénincích následovala kvalifikace a i přes dobrý start, mě Ondra předjel a utrhl se, ale štěstí mu tolik nepřálo, když mu spadl řetěz a já ho předjel a udržel si první místo až do konce, ale i přes tuto nepříjemnost Ondra dojel na druhém místě. Do první jízdy jsem nastupoval na prvním místě a Ondra hned za mnou. Start se mi povedl na jedničku, jen škoda že jsem ve třetí zatáčce spadl na kropeném místě. Než jsem se zvedl, byl jsem najednou čtvrtý s velkou ztrátou, ale ani tak jsem nevzdal a nakonec dojel na druhém místě za Ondrou. V druhé jízdě jsem nějak zaspal na startu a toho využil Ondra, kdy zatáhl a urval se mi, tak jsem si hlídal jen svoji druhou pozici až do cíle. Nakonec z toho bylo krásné druhé místo a pro Ondru místo první. Na celkovém čtvrtém místě dojel Adam Skřivánek, který s námi absolvoval závod. S Ondrou děkujeme týmu Region Racing za podporu v závodech. Dále bych chtěl sám za sebe poděkovat svým osobním obchodním partnerům: A-Kart Arena Litomyšl, Creptus, Bikers Crown, Racing Pro-Goldentyre a WestmxShop."

Fotogalerie: Pitbike jezdci Netolický a Pulkrábek na bedně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz