Po zranění rovnou na závody dvojic

14.09.2021 19:37

    Michal Sejkora se zúčastnil 3 hodinového závodu dvojic v cross country. Jak se mu po delší době závodilo a jaký výsledek si odvezl? Dočteš se v článku.

jezdec: Michal Sejkora

Datum závodu :

5. 9. 2021

Název podniku :

3 hodinovka dvojic cross country - Mříčná

Kategorie :

Hobby

Celkové umístění: 

34. místo

 

    Po delší pauze (2,5měsice) jsem z motorky otřel pavučiny (opravdu tam byly) a vydal se na závody. A jak se říká ,,z oleje,, jsem jel závody dvojic v crosscountry na 3 hodiny. Po mém kotrmelci na posledních závodech, který mě vyřadil na delší dobu, mě sice ještě zdravotní problémy úplně neopustily, ale už jsem to chtěl zkusit.
    Závod se jel v Mříčné u Jilemnice. Trať byla přírodní  ,,namotaná,, z části po poli, pak následoval dlouhý lesní výjezd, kořenové pasáže a několik úvozů.
    Startovalo se formou ,,Le Man,, jeden z dvojce po mávnutí běžel cca 30m a plácnul druhého, který nastartoval a vyrazil. Střídat se mohlo po jednom, maximálně po dvou kolech (jedno kolo mě trvalo cca 10 minut). Závod jsem rozjížděl, po startu jsem se držel někde vprostřed startovního pole Po mé pauze jsem jel s rozvahou. Celkem slušně jsem se propletl skrumáži v lesích i na louce v oblaku prachu, kde nebylo nic vidět a vyhnul se několika pádům. Štafetu jsem předal po dvou kolech. No, co Vám budu povídat, pauza byla znát. Naše dvojice se střídala po dvou kolech a až ke konci závodu jsme volili variantu po 1 kole. Jelo se nám dobře a udržovali jsme si svoje tempo, jak každý zvládne. Já si pomalu přivykal zpět, až mě v předposledním kole potkal pád na kořenové pasáži. Snažil jsem se projet mezi zaseklými jezdci a volba jiné stopy a více plynu udělalo neplechu a šel jsem nekompromisně k zemi. Závod jsme dokončili na 34. místě z 44 dvojic v kategorii Hobby. Chtěl bych poděkovat Tomáši Netíkovi za spoluúčast, a že mě vštípil myšlenku se zúčastnit.
    V dohledu jsou další závody, a tak uvidím, co to se mnou teď udělá. Když to bude ucházející, tak bych se rád zúčastnil minimálně seriálu AČR. Bohužel Enduro nám zrušili na endurospirnt a ještě ubrali jeden závod. Komentovat to tu nechci, ale je smutné, kam se uchyluje náš sport.
    Děkuji teamu Region za podporu i v nelehké době.

Text: Michal Sejkora

1. místo: Šourek/Holata
2. místo: Paločko/Hanuš
3. místo: Tomeš/Šikula

 

Fotogalerie: Po zranění rovnou na závody dvojic

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz