Pomoc diváků zachránila závod na Endurosprintu v Mšeně

13.09.2020 12:19

    Závod Endurosprintu v Mšeně nebyl žádný med, na pomoc museli přijít i diváci. Svoje vám o tom napsal Michal Sejkora. Čti v článku.

Datum závodu :

29.8.2020

Název podniku :

PČR Endurosprint

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění : 

21. místo

 

    "Do Mšena jsem se těšil,protože to bývá vždy jeden z pěkných závodů. Zároveň jsme ale měli obavu z předpovědi počasí, neboť Mšeno je v dešti velmi náročné. Po startu z plochodrážního stadionu nás čekal přírodní přejezd lesem s jedním výjezdem na pěkný přírodní „Endurotest“. Po projetí jsme pokračovali dál přejezdem na crosstest, který byl nedaleko stadionu, tam nás čekal další výjezd. Z crossu trvajícím cca 4,5 minuty a nataženém skoro lesem a půl loukou, jsme pak pokračovali do cíle kola. Kol jsme za den jeli celkem pět, přičemž jedno kolo mělo zhruba 15km. V sobotu se mi jelo celkem příjemně.
    Startovali jsme po obědě a počasí nám přálo, nepršelo. Pád jsem měl jen jeden na crosstestu ve stoupání, kdy mě vzala kolej kolo jinam, než jsem chtěl. V předposledním kole mě ale čekalo zjištění, že mám prasklý držák zadního brzdiče, což moji jízdu značně ovlivnilo. Nicméně, i přes rozbitou trať to bylo pěkné svezení.
    Už jsem myslel, že kvůli závadě na brzdiči nebudu moci v neděli startovat, ale kamarád Mářa mě zachránil, brzdič mi půjčil, a tak jsem mohl startovat i druhý den. Tímto bych Mářovi rád poděkoval. Po našem startu se začaly pomalu zatahovat mračna, v druhém kole už mrholilo a to jsme netušili, co nás ještě později čeká. Začalo mohutně pršet a trať se stávala během chvíle nesjízdnou. V jednom usmekaném úseku jsem zůstal viset, ale nevzdal jsme to a na 5. pokus se mi podařilo ho vyjet, ale stálo mě to hodně úsilí a času. Závod pokračoval k dalšímu výjezdu před crosstestem, kde jsem narazil na hrstku čekajících závodníků. Sešli jsme se tam nakonec všichni a to už pořadatel hlásil, že nám ruší dojezdové časy a bude počítat jen vložky. Výjezd se jezdil po jednom a dlouho se tam čekalo, protože se vršek tahal lanem. Váhal jsem, ale nakonec jsem se do toho taky pustil a byl to fakt mazec, dostat se nahoru nám pomáhali diváci. A tam na nás čekala další paráda. Spadl jsem tolikrát, že to nešlo ani spočítat, na tom blátě se nedalo jet. Pořadatelé mě museli vydolovat z bláta, kde uvízl i můj spolubojovník, do cíle jsem ale dojel. Byl to boj a můj nejtěžší dojezd do závěru závodu. Nesčetněkrát jsem si říkal, že to vzdám, ale když jsem pak dojel, ten pocit za tu dřinu stál." řekl Michal Sejkora.

 

1. místo: Tomáš Hak

2. místo: Martin Lepka

3. místo: Jan Holenda

Všem fotografům děkujeme za fotky!

Fotogalerie: Pomoc diváků zachránila závod na Endurosprintu v Mšeně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz