Pomoc osobního trenéra se Loufkovi vyplatila

25.09.2020 10:47

    Jirka Loufek předvedl na Krajském přeboru v Ledči nad Sázavou skvělý start! Jak jízda nakonec dopadla? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

7. místo

 

   "Na závodech v Ledči nad Sázavou nás čekala výborně připravená trať a příjemná atmosféra. Vše nasvědčovalo tomu, že to budou skvělé závody! V tréninku jsme si užili krásný, rovný, ideálně nakropený povrch.
    Můj start do první jízdy se mi zrovna nevydařil, kolem 12.místa a musel jsem se opravdu hodně snažit, abych se dostal dopředu, neboť soupeři nasadili rychlé tempo, tudíž nebylo jednoduché vybojovat si lepší pozici a zároveň rozdělit síly na celou dobu trvání rozjížďky. V cíli nakonec devátý.
    Do druhé jízdy jsem vystartoval výborně, jako druhý, hned za Patrikem Jonášem, který nasadil opět rychlé tempo. Patrik však po chvíli chyboval a mně se podařilo dostat se na místo první. Držel jsem co to šlo, ale záhy se objevil kolega Martin Pácha, který mě o moje prvenství připravil a hned za ním i Patrik. Toto vedlo k tomu, že jsem ztratil tempo, začal dělat chyby a to mě stálo hodně pozic, do cíle jsem dojel jako šestý. Celkový součet bodů mi zajistil 7. místo.
    Děkuji osobnímu trenérovi panu Ludvíku „Čudloj“ za jeho poskytnuté tréninky." řekl Jirka Loufek.

 

1. místo: Jan Nádvorník

2. místo: Patrik Jonáš

3. místo: Radek Novák

Fotogalerie: Pomoc osobního trenéra se Loufkovi vyplatila

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz