Pozdě, ale přece na čas

22.08.2022 14:39

    Petr Holický se na závody do Velké Losenice vypravil se zpožděním a lehkým stresem. Nakonec to ale všechno stihl a pěkně si zazávodil, i když tomu počasí úplně nepřálo. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Petr Holický

Datum závodu :

30. 7. 2022

Název podniku :


10. ročník pouťového závodu
Velká Losenice

10. ročník pouťového závodu
Velká Losenice

Více zde: https://www.region-racing.cz/news/fukuv-navrat-za-riditka/
10. ročník pouťového závodu
Velká Losenice

Více zde: https://www.region-racing.cz/news/fukuv-navrat-za-riditka/

Kategorie :

Hobby Veterán 40-49

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Jelikož jsem měl ráno ještě neodkladné pracovní povinnosti, dostal jsem se na trať s lehkým zpožděním. Trénink jsem stihl jen tak tak, ale nakonec jsem se s tratí seznámil celkem dostatečně.
    Než jsem dojedl polední klobásu, byly tady starty prvních rozjížděk. Sotva jsme se narovnali na startu, začaly se nad námi stahovat mraky a bylo jisté, že se dnes prášit nebude. Hned po první zatáčce se mi podařilo dostat se na druhé místo, které jsem si udržel přibližně do poloviny závodu. Kvůli vydatnému dešti a hodně špatné viditelnosti jsem musel trochu polevit, což mě odsunulo na čtvrtou pozici, s kterou jsem jízdu dokončil.
    Do druhého kola, kdy se již počasí značně vylepšilo se start vůbec nepovedl a já se začal prokousávat ze sedmé pozice pomalu dopředu. Závod jsem dokončil opět na čtvrté pozici, celkově mi to však dalo na páté místo.

Text: Petr Holický

1. místo: Požár Jan
2. místo: Jindra Zdeněk
3. místo: Kostelecký Ivo

 

Fotogalerie: Pozdě, ale přece na čas

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz