Prachovická pohoda, Viktor Špaček a 2. místo

30.08.2021 17:53

    Závody v Prachovicích prostě zbožňujeme a Viktorovi Špačkovi se tentokrát obzvlášť dařilo. Přečti si v článku.

jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

21. 8. 2021

Název podniku :

Jiromoto cup – Prachovice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Do Prachovic se vždy těším. Panuje tam dobrá atmosféra a byť je trať kamenitá, vždy ji pořadatelé skvěle připraví. Při tréninku jsem se cítil na motorce dobře a jelo se mi suprově. Do první jízdy jsem odstartoval na druhém místě, bohužel pak jsem se o dvě příčky propadl. V třetím kole se mi ale podařilo vybojovat si zpátky druhou příčku a tu následně udržet až do cíle. Druhá jízda už taková pohoda nebyla. Nějak jsem zaspal na startu a myslím, že v první zatáčce jsem se pohyboval kolem desítky. A co bylo horší, rozhodilo mě to a nemohl jsem se dostat do tempa. Navíc se mi zdálo, že se mi ostatní šíleně vzdalují. Naštěstí, po pár kolech už jsem chytil nový dech a začal předjíždět jednoho soupeře za druhým. Nakonec to byl parádní závod. Třešničkou na dortu bylo cílové kolo, kdy jsem předjel třetího. V celkovém hodnocení mi to vyšlo na 2. místo. Děkuji všem v depu za pomoc při hledání ztracené peněženky a děkuji REGION RACING za podporu.

text: Viktor Špaček

Fotogalerie: Prachovická pohoda, Viktor Špaček a 2. místo

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz