Premiéra v Opatově pro Černou

31.05.2022 16:31

    Dalším závodem byl pro Klárku Černou Meteorit cup v Opatově u Svitav, kde před tím nikdy nejezdila. V článku zjistíš, jak se jí na nové trati jezdilo a s jakým výsledkem dojela do cíle.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

15. 5. 2022

Název podniku :

Meteorit cup - Opatov u svitav

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Jednalo se o další závod ze seriálu Osička O'Neal Meteorit Cup, tentokrát v Opatově u Svitav. V Opatově jsem nikdy předtím nejela, takže jsem nevěděla, co od tratě čekat.
    Jelikož pro mě byla trať nová, trénink byl pro mě spíše poznávací. Kvalifikace v mém případě netrvala moc dlouho, protože jsem v druhém kole vyjela z koleje a skončila na zemi. Posbírala jsem se, ale po pár zatáčkách bylo nutné zastavit a srovnat si řídítka. Kvalifikovala jsem se tedy jako desátá.
    Start do první rozjížďky se mi vůbec nepovedl. Měla jsem velkou ztrátu na soupeřku, a tak jsem dojela na 9. místě. Druhý start byl o něco lepší. Po pár kolech jsem se dostala na 8. pozici. Rychlejší soupeřce jsem se sice přibližovala víc než v prvním závodě, ale ani tak to nestačilo. V posledním kole mě navíc v předposlední zatáčce předjela soupeřka, kterou jsem držela za sebou, a tak jsem dojela opět na 9. místě. Trať v Opatově se mi ale líbila a doufám, že po týmovém soustředění si na ní budu jistější.

Text: Klára Černá

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Viktorie Lohniská
3. místo: Markéta Jarkovská

 

Fotogalerie: Premiéra v Opatově pro Černou

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz