Přes bolest až do cíle

14.09.2021 16:44

    Na závodech v Ledči nad Sázavou potkal Kubu Hejného ošklivý pád. Nevzdal se a nakonec dojel do cíle. Jaké byly jeho pocity? Dozvíš se v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

4. 9. 2021

Název podniku :

SMS Pardubice - Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

11. místo

 

    Trať v Ledči se mi líbí, je rychlá a celkem bezpečná, takže jsem se těšil.
    Povrch pořadatel pěkně připravil, tudíž se trénink odehrál bez obtíží. Kvalifikace u mě proběhla taky v pohodě.
    První závod se mi celkem povedl. Jízdu jsem dokončil na 8. místě.
    Start do druhé rozjížďky mi vyšel dobře, ale chvíli po startovní rovince jezdec přede mnou nepochopitelně zastavil hned za skokem a já ho naneštěstí neviděl. Byl jsem rozjetý a najednou mě ve výskoku překvapil a já s tím už nemohl nic ve vzduchu udělat. Při dopadu jsem do něho narazil a přelítl přes řídítka a spadnul. Dlouho jsem nemohl vstát, bolel mě hodně bok a záda. Nakonec jsem se sebral s bolestmi a závod dokončil. Bohužel byl můj boj marný, protože mi už všichni dali kolo navíc.
    Druhý závod se mi tedy vůbec nepovedl a hodně mě to zklamalo, chtěl jsem si totiž vylepšit pozici z prvního závodu. Bylo mi to hodně líto, i když jsem se nevzdal.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Ferdinand Lipka
2. místo: Ondřej Valenta
3. místo: Vojtěch Baláž

 

Fotogalerie: Přes bolest až do cíle

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz