Přes hromadný pád k druhému místu

09.08.2021 11:15

    Petr Daňa se v Dolních Heřmanicích připletl k hromadnému pádu. Podařilo se mu však probojovat až k druhému místu. Jak to dokázal se dozvíš v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

24.7.2021

Název podniku :

Chalupa cup – Dolní Heřmanice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trať prošla od loňska mnoha úpravami. Byla dobře připravená a jelo se mi dobře. V kvalifikaci se mi podařilo zajet třetí nejlepší čas.
    Start do první jízdy se mi vůbec nepodařil. První zatáčkou jsem projížděl až někde kolem 20. pozice a již ve druhé zatáčce jsem se připletl ke hromadnému pádu, když já jsem naštěstí neupadl, ale jedna z motorek mi přistála na předním blatníku. Než ji jezdec přede mnou sundal, tak mi skoro celé startovní pole odjelo a já vyjížděl mezi posledními. Během prvního kola jsem se dotáhl na 20. pozici, ale ve snaze stahovat ztrátu jsem sebou v druhém kole plesknul a opět spadl o pár příček dolů. Pak už se mi naštěstí dařilo nedělat chyby a jen předjíždět. V cíli první jízdy, s vypětím všech sil a na tu hrůzu to nakonec bylo uspokojivé páté místo.
    Druhá jízda už takové drama nebylo. Start sice nic moc, ale lepší než v první, kolem 15. pozice. Hned během prvního kola se mi podařilo dostat se na sedmé místo a postupně až na druhé místo v cíli.

Text: Petr Daňa

1.  místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: Petr Daňa
3. místo: Tomáš Mlynář

Fotogalerie: Přes hromadný pád k druhému místu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz