Přetrvávající smůla na Chalupa cupu

27.06.2022 11:18

    Kubu Nekorance ještě pořád neopustila smůla, která ho provází každým závodem v rámci Chalupa cupu. Co se tentokrát stalo, a co si o tom myslí Kuba? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

4. 6. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Dolní Heřmanice

Kategorie :

AMA MX2

Celkové umístění: 

-

 

    Z neustupující smůly, která mě provází na Chalupa cupu, už jsem trochu zoufalý. Stále ale věřím, že se to v následujících závodech zlepší. Dolní Heřmanice mám rád, a to hlavně kvůli náročnosti trati Měl jsem však trochu obavy z počasí, protože hlásili pršení. Sice během dne nespadla ani kapka, to se ale nedá říct o noci před závodem, kdy pršelo téměř nepřetržitě.
    Na trénink jsme vyjížděli jako první, takže povrch tratě opravdu hodně klouzal. I přesto jsem si trénink dokázal užít.
    Do první jízdy organizátoři překropili trať, a tak jsme stejně jako ráno jezdili ve velkém bahně. Po startu jsem se pohyboval okolo 8. místa. Bohužel se v prvním kole objevila skrytá závada z pádu z Dalečína, kdy mně selhal plyn. Závod jsem tedy nedojel. I přes snahu si od někoho v depu půjčit plyn jsme ale nikoho nenašli, takže jsem ani do druhé rozjížďky nenastoupil.
    V Chalupě se mi zatím každý závod buď lepí smůla na paty, anebo se mi nedaří po jezdecké stránce. Nebudu lhát už mě to začíná deptat. Jediná cesta, jak to prolomit, je jezdit další závody.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Samir Martenek
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Matouš Gurecký

 

Fotogalerie: Přetrvávající smůla na Chalupa cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz