Přibyl: "Přivezl jsem si špatný výsledek a zranění"

31.07.2021 07:24

    Radek Přibyl se zúčastnil závodu ŠAC v Božeticích. Nebyl to pro něj však šťastný závod. Proč? Dozvíš se v článku.

jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

10.7.2021

Název podniku :

ŠAC Božetice

Kategorie :

AMA 450

Celkové umístění: 

36. místo

 

    Na závody jsem se těšil, i když jsem se obával, že bude trať dost bahnitá. Pořadatelé při přípravě tratě celou trať naorali a bohužel několik dní před závody přišly vydatné deště. Trénink se tedy odjel na velmi rozblácené trati. Zkusil jsem odjet pár kol, abych se s tratí seznámil. Trať je dlouhá přes 2 km a jelikož se pořadatelé snažili odstranit alespoň nějaké bláto z trati, tak došlo k časovému skluzu a aby se vše dohnalo, tak se zkrátily kvalifikační jízdy.
    V kvalifikaci jsem stihl odjet pouze 3 kola, z toho 1 kolo se neměřilo a v druhém kole jsem upadl, takže pro mě znamenalo zajet nejlepší čas v posledním třetím kole. Bylo z toho 31. místo se kterým jsem nebyl úplně spokojen, protože rošt byl pouze na 30 jezdců.
    Do závodu jsem šel z druhé řady a tím pádem nebyl start úplně ideální. Trať byla v hodně místech pouze jednokolejná, takže se těžko dostávalo dopředu. Navíc jsem si při předjíždění jednoho z jezdců špatně šlápnul nohou a lehce mi louplo v koleni, což dost zabolelo a trochu jsem zvolnil. Cílem jsem projel na 34. místě.
    Do druhé jízdy jsem již nastupoval s bolavým kolenem. Start jsem měl o něco lepší a opět jsem se snažil dostat před jezdce před sebou. Cílem jsem projel na 32 místě.
    Bohužel, ze závodů z Božetic si odvážím nejeden špatný výsledek, ale zároveň zranění kolene.

Text: Radek Přibyl

1. místo: Tomáš Vituj
2. místo: Jakub Šimák
3. místo: Jan Hronek

Fotogalerie: Přibyl: "Přivezl jsem si špatný výsledek a zranění"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz