Přibyl závodil v Žáru u Vacova

02.06.2022 12:24

    Radek Přibyl se zúčastnil Šumavského amatér cupu, kdy se jednalo o jeho první závod v letošní sezoně. Těšil se a nakonec byl se svým výsledkem spokojený. V článku si přečti, jak se mu dařilo.

Jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

21. 5. 2022

Název podniku :

Šumavský amatér cup
Žár u Vacova

Kategorie :

AMA 450

Celkové umístění: 

33. místo

 

    Na závody jsem se těšil, protože se jednalo letos o moje první. S výsledkem jsem spokojený na to kolik bylo jezdců. Na místní trati jsem již v minulosti závodil, a tak jsem už v tréninku zkoušel zajet co nejrychlejší kolo. Povrch byl ideální a trať se mi líbila.
    Do závodu se v mé skupině přihlásilo 53 jezdců a na startovním roštu bylo pouze 30 míst. V kvalifikaci se mi nedařilo zajet žádné kolo dle mých představ. Vždy jsem udělal alespoň lehkou chybu, a tak jsem byl na 40. místě.
    Do prvních jízd pořadatelé řádně nakropili trať, a to především první zatáčky po startu. Já jsem hned v té druhé upadl. Než se mi podařilo z pádu vymotat a nastartovat motorku odjížděl jsem mezi posledními. Celý závod jsem se snažil dohnat svou chybu a cílem jsem projel na 39. pozici.
    Do druhé jízdy se kropení opakovalo, takže start nebyl takový, jaký jsem chtěl, ale tentokrát jsem neupadl. Dařilo se mi držet krok s jezdci přede mnou a v průběhu jízdy se mi dařilo posouvat dopředu. Trať již byla dost rozbitá a kamenitá, takže síly docházely o to rychleji. Cílem druhé jízdy jsem projel na 33. místě. Na to, kolik se sjelo jezdců, jsem s výsledkem spokojený.

Text: Radek Přibyl

1. místo: Jan Švára
2. místo: Roman Tintěra
3. místo: Pavel Lepší

 

Fotogalerie: Přibyl závodil v Žáru u Vacova

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz