Přibyla trápilo tvrdnutí rukou

27.09.2022 10:38

    Na Jiromoto cupu v Telči závodil i Radek Přibyl. Místní trať má rád, ale celý den ho trápilo ztvrdlé zápěstí. Jak jinak byl se závody spokojen? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Jiromoto cup - Telč

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

16. místo

 

    Na závody do Telče jsem se těšil, mám tu trať rád a vždy se mi na ní dobře jelo. Škoda jen, že to počasí nevyšlo lepší. Se závody jsem byl jinak celkem spokojený.

    Trať se od minulých závodů úplně pozměnila, a tak jsem si ji z počátku musel najet. Bohužel se kvůli deštivému počasí před závody trať dost rozbahnila a vyjela se jen jedna kolej.

    Start do první jízdy se mi moc nepovedl, ale dařilo se mi držet tempo s jezdci přede mnou. Trať se celý den měnila a vyjížděly se velké díry. Bohužel jsem začal mít v průběhu závodu problém s tvrdnutím rukou, a tak jsem byl nucen zvolnit.

    Do druhé jízdy jsme nastupovali za mírného deště a vydrželo nám pršet celou jízdu. Start se mi opět moc nepovedl, a navíc jsem se nemohl dostat nějak do tempa a opětovně nastal problém s tvrdnutím rukou. Úplně jsem také neodhadl počet odhazovaček, takže došlo dokonce na to, že jsem rozjížďku musel dojet bez brýlí.

 

Text: Radek Přibyl

1. místo: Patrik Příhoda
2. místo: Pavel Nejedlík
3. místo: Adam Straka (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Přibyla trápilo tvrdnutí rukou

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz