Příhodová a její další premiéra

06.09.2021 19:36

    Kačka Příhodová absolvovala dva závody za jeden víkend. Jak se popasovala s únavou na trati? Dočteš se v článku.

jezdec: Kateřina Příhodová

Datum závodu :

22. 8. 2021

Název podniku :

Meteorit cup Městečko Trnávka

Kategorie :

Dámský pohár

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Nedělní závod byl pro mě druhý v pořadí za jeden víkend, takže jsem měla trochu obavy z vyčerpání. Trať pro mě byla opět nová, ale i přes to všechno jsem se na závodění těšila.
    První trénink proběhl v pohodě a bez problémů. V kvalifikaci jsem už začala pociťovat únavu rukou z předchozího dne, ale stále mě to na trati bavilo a měřený trénink jsem si užívala.
    První start nebyl špatný, ale trať už byla poměrně rozbitá a brzy mi začaly docházet síly. Díky tomu mě moje soupeřka bohužel předjela. Do druhé rozjížďky jsem šla s tím, že chci dojet na třetí pozici. Celou jízdu se mi ji dařilo držel za sebou, ale v posledním kole jsem trefila kámen a málem vyjela ven z trati. To byl důvod, proč mě soupeřka opět předjela a přes bolest zápěstí už jsem ji to nezvládla vrátit zpět.

Text: Kateřina Příhodová

1. místo: Vendula Štěpánková (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Kamila Škrábalková
3. místo: Klára Černá

 

Fotogalerie: Příhodová a její další premiéra

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz