Příhodová sbírá zkušenosti na blátě

07.09.2021 16:33

    Kačka Příhodová závodila na pro ní další nové trati v Klášterci nad Orlicí. Závody jí ale stěžoval déšť. Jak se s těmito podmínkami poprala? Dozvíš se v článku.

jezdec: Kateřina Příhodová

Datum závodu :

28. 8. 2021

Název podniku :

Nova cup Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

18. místo

 

    Na závody jsem byla hodně zvědavá. Díky špatnému počasí mi totiž bylo jasné, že se závody odehrají na blátě. Kláštereckou trať jsem opět neznala, ale závody jsem si tam užila.
    Na první trénink byla zima a vytvořilo se poměrně dost bahna. O kvalifikaci už jsem se cítila lépe a na trati mě to bavilo.
    První start mi vyšel, ale o dvě zatáčky později jsem se bohužel srazila s jiným jezdcem. Pod motorkou se mi zasekla noha a nešla mi vyprostit. Než jsem ji potom zvedla a nastartovala, tak byli všichni pryč. První jízda mě proto moc nebavila. Do druhé rozjížďky se mi start hodně povedl, ale opět následoval pád kvůli kolizi jezdců přede mnou. Zvedla jsem se rychle a snažila se jet co nejrychleji a závod si moc užila. Musím ale uznat, že mi obě rozjížďky docela stěžoval déšť.

Text: Kateřina Příhodová

1. místo: Dominik Rochl
2. místo: Ferdinand Lipka
3. místo: Václav Dohnálek

 

Fotogalerie: Příhodová sbírá zkušenosti na blátě

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz