Příště už na dváce

18.11.2021 17:06

    Míra Kučera závodil na krajském přeboru v Třemošnici, což měl být jeho poslední závod na malé motorce. Na Míru čekal také souboj o celkové první místo v seriálu. Jak závodní rozjížďky dopadly a jak si užil jízdu? Dozvíš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

16. 10. 2021

Název podniku :

SMS Pardubice - Třešmošnice

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Jednalo se o můj poslední závod na 85, takže jsem si ho chtěl pořádně užít. Trať v Třemošnici mám docela rád, k tomu jsem chtěl útočit na první místo v seriálu. Byl jsem tedy zvědavý, jak se bude dařit.
    Na trati se vytvořilo kvalitní bahno, ale docela se to vyjíždělo a povrch byl každou jízdou lepší. Dařilo se mi zajíždět rychlá kola, nakonec z toho bylo 3. místo v kvalifikaci.
    V plánu jsem měl zajet co nejlepší výsledek a pokusit se dostat na první místo v seriálu. Odstartoval jsem okolo 3. místa. V průběhu prvních bylo viděl, že jsem rychlejší než jezdec přede mnou, a tak jsem hledal místo na předjetí. V nájezdu do 3. kola jsem zaútočil. Bohužel kolej, v které jsem jel, na konci zmizela a nepodržela mi zadní kolo, a to mi při výjezdu ustřelilo a já spadl. Nedopadlo to zas tak špatně a s malou ztrátou a propadem o 2 příčky jsem chtěl pokračovat dál. Hned po chvíli mi však motorka samovolně zhasla a já ji nemohl téměř celé kolo nastartovat. Všechny plány vymizely a já s velkou ztrátou dokončil jízdu sice s mírným posunem, ale až na 6. místě.
    Před druhou jízdou jsme vše překontrolovali. Motorka vypadala v pořádku, tak jsem doufal, že bude vše fungovat. Start byl o něco horší, 5. místo. Během prvního kola proběhl posun na 4. příčku a následně jsem hledal prostor na předjetí na 3. pozici, to se mi nakonec podařilo. Měl jsem před sebou volný prostor, a to jsem využil na dojetí jezdce na 2. pozici. Asi 3 kola jsem útočil na soupeře, což se mi nakonec povedlo a od 6. kola jsem byl druhý. Pokukoval jsem po jezdci na 1. příčce, ale ten už měl velký náskok. Vytvořil jsem si na 2. místě docela slušnou rezervu a v poklidu jsem tak dojel i do cíle. Alespoň v poslední jízdě na 85 jsem si spravil chuť.
    Celkově jsem obsadil 4. místo a v seriálu krajského přeboru obsadil 2. pozici. Teď už mě čeká jenom velká motorka.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Ferdinand Lipka
2. místo: Dominik Čižinský
3. místo: Vojtěch Baláž

 

Fotogalerie: Příště už na dváce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz