Provazník a jeho první zkušenost s nočním závodem

20.04.2022 21:33

    Naši parťáci z Motoriders uskutečnili svůj sen a uspořádali noční závod endurance. Erik Provazník tam samozřejmě nemohl chybět! Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

tým: Erik Provazník, Filip Neuvirt, Libor Bednář

Datum závodu :

11. 4. 2022

Název podniku :

Motoriders – Cheb

Kategorie :

Noční 3h Endurance

Celkové umístění: 

2. místo

 

Byla to pro mě nová zkušenost s noční tříhodinovkou a potkali jsme opravdové talenty z okruhu jako jsou například Červinka a Fejgl.

Trénink jsem vyhrál o 0,7s.
Kvalifikaci jsem vyhrál o 0,4s
Tím jsem teamu REGION RACING vybojoval první startovní pozici.

Team byl složen z Erika Provazníka, Filipa Neuvirta a Libora Bednáře.

V závodě jsem „protaktizoval“ možnost zajet nejlepší čas kola a to tak, že jsem přezouval na lepší pneumatiky. Filip a Libor jezdili, já mezi tím nahřál nové pneu.
Pak na mě přišla řada. Připraven, motivován, nové pneu a byl jsem vítěz kvalifikace. Najednou to nešlo. Slunce zapadlo, asfalt byl studený. Časy kol byly řádově o 2s pomalejší a na dráze 15 ostatních závodníků různé výkonnosti. Best lap závodu jsem tak nemusel nechat Červinkovi, silničnímu reprezentantovi. Nikdy by mě nenapadlo, že změna světla a změna teploty asfaltu udělá rozdíl až 5s na kolo ve stejný den. Ale bylo to tak. V 22:00 už jsem jezdil časy 1:03,00 a přes den šlo jet celkem v klidu 57,1s. Nazval bych to tedy "chebský mazec"!!!

Závod jsme dokončili bez pádu a ve zdraví. Filipovi a Liborovi moc děkuji za teamovou spolupráci.

Text: Erik Provazník

1. místo: Béďa RACING
2. místo: REGION RACING
3. místo: Cigimor

Fotogalerie: Provazník a jeho první zkušenost s nočním závodem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz