Provazník: byl to závod na pankáče!

09.09.2020 21:33

    Občas se stane, že nás Erik Provazník opravdu překvapí. Ale že by vyrazil na závody bez nářadí a náhradních dílů? To by nás ani ve snu nenapadlo!!!...A pak jel závodit do Kostelce nad Černými lesy...Teď už jsme viděli všechno! Přečti si v článku jak závod dopadl. :-)

Datum závodu :

5.9.2020

Název podniku :

Mohaupt Cup – Kostelec nad Černými lesy

Kategorie :

MX1 - Licence

Celkové umístění : 

1. místo

 

    "V týmu jsme se domluvili, že vyrazíme na první ročník „Mouhapt Cupu“ do Kostelce nad Černými lesy. Pro mě to byly závody trochu na pánkáče, ale s úspěchem.
    Vyrazil jsem si v sobotu ráno se sice provozuschopnou, ale značně opotřebovanou dodávkou. Bez nářadí či náhradních dílů. O zázemí a přístřešku tu nemůžeme ani mluvit, prostě nebylo. Hladina nafty v nádrži dodávky byla malá…pak žádná…pak zase malá.
    Když jsem přijel do závodního depa, řekl jsem si, že jsem přípravu asi silně podcenil. Všude samý stan, karavany, reklama… A já trochu v punku. No nic, na jízdě to přece nic nemění. Po děsivém depu a hromadě riderů, ze kterých šel strach, jsem zjistil, že jedinou konkurencí je Lukáš Mohaupt, kterého znáte jako několikanásobného mistra republiky v motoskijoringu.
    Lukáš jel na své domácí trati opravdu výborně. Společně jsme sváděli krásné souboje, vždy o první místo. V kvalifikaci jsem zvítězil. V první rozjížďce to vyšlo na druhé místo a v druhé první!!! Celkově tedy první místo!
    Lukášovi moc děkuji za krásný závod, za špičkově nachystanou trať a slibuji, že příště si vezmu i lepší doprovodný vůz, ať nedělám ostudu. Všem divákům a místním moc děkuji, fandili jak domácímu jezdci, Lukášovi, tak i mě. Sešli se tam úžasní lidé, co mají rádi motosport a motocross! Díky!" řekl Erik.

1. místo: Erik pankáč Provazník

2. místo: Lukáš Mohaupt

3. místo: Jaroslav Chromý

Úvodní foto: Richard Sigmund - Děkujeme!

Fotogalerie: Provazník: byl to závod na pankáče!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz