Provazník exceloval na polském mistrovství!

25.09.2020 18:34

    Sezóna supermota je v plném proudu! K českému a rakouskému mistrovství přidal teď Erik Provazník ještě účast na polském mistrovství! Přečti si v článku o průběhu závodu!

Datum závodu :

20.9.2020

Název podniku :

Mistrovství Polska – Slomczyn

Kategorie :

S2 – Prestige

Celkové umístění: 

1. místo

 

    "Závody byly nedaleko Varšavy, ve Slomczynu, takže opravdu dlouhá cesta, asi 7 hodin. Tento závod jsem absolvoval bez mechanika, protože jsme se rozhodli na poslední chvíli a mechanik měl již rodinné záležitosti. Na závody mě doprovodila moje manželka, které tímto moc děkuji.
    Ve Slomczynu na nás čekalo obrovské přivítání a přijetí přímo od ředitele závodu, provedli nás velkým autodromem až na místo do depa. Celý autodrom je nový a depo bylo vydlážděné zámkovou dlažbou, což je luxus pro všechny závodníky i mechaniky.  Tréninky probíhaly celou sobotu, nechyběl ani terén nebo mávači. Trať byla na světové úrovni, velmi rychlá a jak na potvoru, když jsem vyjel bez mechanika, tak neuvěřitelně brzy odcházely přední pneumatiky. Přezouval jsem 3x v sobotu, 2x v neděli, uff... to byla fakt práce jako!
    Do kvalifikace jsem nastoupil s cílem vyhrát a to se podařilo, ale až v posledních kolech, kde jsem zajel čas, se kterým jsem byl spokojený. V první jízdě jsem na startu téměř zaspal, ale v prvních dvou zatáčkách jsem dokázal prosadit prvenství. Následoval mě Pavel Leskow, tři kola se mně poměrně držel, ale pak přišel jeho pád, tím mi zajistil volnou a bezstarostnou jízdu k vítězství.
    Druhá jízda, start byl povedený, vyrazil jsem jako první a velkou změnou druhé rozjížďky bylo to, že druhý za mnou byl Denis Chadrysiak (německý závodník), který se mě velmi usilovně snažil stíhat. Zhruba okolo desáté minuty závodu jsem měl náskok asi 6 sekund a pro technickou závadu na motocyklu (opět) jsem polovinu náskoku ztratil. Tím se mi Denis přiblížil, ale ke kontaktu nedošlo. V posledních minutách závodu už motocykl nezazlobil a Denis, vzhledem k jeho snaze o získání titulu na polských závodech, se nepouštěl do žádných nebezpečných či riskantních manévrů. Tedy dojel na jistotu druhý a tím získal cenné body, které napomáhají získání titulu polského mistra 2020, zachoval se tedy velmi profesionálně.
    Ihned po dojetí každé jízdy jsme měli, jako vítězní jezdci, rozhovory. Milým překvapením pro všechny závodníky bylo video, které obsahovalo velmi detailně všechny závodní rozjížďky. Jízdu jsem si velmi užil a jsem šťastný, že se podařilo dovézt zlatou příčku. Následovala náročná cesta domů, opět 7 hodin za volantem... Pondělní pracovní nasazení bylo chvílemi bolestivé, ale přežil jsem! (smích) Jsem odhodlaný jet na další závody." vyjádřil se Erik Provazník

1. místo: Erik Provazník (REGION RACING s.r.o.)

2. místo: Denis Chadrysiak

3. místo: Pawel Lesków

Video z celého závodu

       1. rozjížďka 58:00 - rozhovor 1:21:30
       2. rozjížďka 3:09:00 - rozhovor 3:32:10

Profesionální fotky ze závodu naleznete zde! Děkujeme!

Fotogalerie: Provazník exceloval na polském mistrovství!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz