Provazník exceloval v Písku na rakouském mistrovství

12.07.2021 11:37

    První závod Mistrovství Rakouska a Provazník na bedně. Více v článku.

jezdec: Erik Provazník

    Na první závod Mistrovství Rakouska, který se jel v Písku, jsem vyrážel tentokrát sám a to byl asi i jeden z důvodů proč jsem vynechal trénink – trať dobře znám. Kvalifikace pro mě byla totální propadák, jako vždy. Rychlá kola bez adrenalinu závodu mi prostě nejdou. S vypětím všech sil jsem dosáhl na 4.místo, ale bylo to jen taktak.
    První jízda. Výhra stylem start – cíl. Fyzičku mám na výbornou a ta zde rozhodla. Doslova jsem uhnal své konkurenty a v závěru jim došly síly a taky na mě vzdali.
    V druhé jízda po startu třetí míst, v cíli 3. místo. Rudiho jsem chtěl předjet v posledním kole a dostat se tak na druhé místo, ale manévr nevyšel a spadl jsem. V cíli však i přes pád třetí. Depo bylo na nohou po mém pokusu o předjetí tři zatáčky před cílem, byl to opravdový závod.
    Celkově jsem bral první místo, a tak ovládl průběžné vedení závodu. Musím se teď opravdu snažit.
    Moc všem děkuji.

Text: Erik Provazník

1. místo: Erik Provazník - REGION RACING s.r.o.
2. místo: Rudolf Bauer - A-OO
3. místo: Peter Mayerbuchler - MÍRA RACING s.r.o.

Fotogalerie: Provazník exceloval v Písku na rakouském mistrovství

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz