Provazník je druhý vicemistr České republiky!

23.09.2022 17:19

    Erik Provazník se stal letošním druhým vicemistrem České republiky. Svůj výsledek potvrdil na posledním MMČR v Supermotu, které se konalo v rakouském Melku. Jak je s celkovým třetím stupínkem spokojený? Dočteš se v článku.

Jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

11. 9. 2022

Název podniku :

MMČR Supermoto
Melk (AUT)

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trénink se odehrál bez pádů a zajištěně. Dokud bylo sucho tak padaly i velmi rychlé časy. Kvalifikace už však proběhla na vodě, takže bez terénu. Bohužel nedošlo k signalizaci mechanikem a já měl pocit, že jsem rychlý. Opak byl ale pravdou, můj kvalifikační čas na vodě nestačil ani na osmé místo. Startoval jsem proto z deváté pozice. "Haha, to bude race," řekl jsem si po kvaldě a bylo to tak.

    V první jízdě jsem se dokázal probojovat na celkové čtvrté místo mezi všemi (myšleno mezi jezdci českého a rakouského mistrovství, které se jelo v Melku společně). Druhá jízda proběhla za mě směšně vzhledem k tomu, že závodíme supermoto. Jelo se bez terénu, ale asfalt byl už suchý, nastal tedy čistokrevný road racing. Dokázal jsem se opět z devátého kvalifikačního místa probojovat na čtyřku mezi všemi.
    Se svým výsledkem jsem byl neuvěřitelně spokojený. Dvakrát 4. místo mezi dvěmi mistrovstvími mi přineslo celkové druhé místo v MMČR. Jednalo se o poslední závod šampionátu a po sečtení všech bodů jsem se stal druhým vicemistrem České republiky.

 

Text: Erik Provazník

1. místo: Milan Sitnianský
2. místo: Erik Provazník (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Peter Mayerbuchler

 

Fotogalerie: Provazník je druhý vicemistr České republiky!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz