Provazník mezi nejrychlejšími motardisty světa

19.10.2022 15:41

    Erik Provazník se zúčastnil jedinečného podniku Elf Moto Superbiker, který je znám jako největší Supermoto závod na světě. Tato akce se od roku 1986 pořádá v malém belgickém městě Mattet. V článku si přečti, jak se Erikovi dařilo a jak byl se svým výsledkem spokojen.

Jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

9. 10. 2022

Název podniku :

Elf Moto Superbiker
Mattet (BEL)

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

24. místo

 

    Na start finále se nás postavilo padesát, padesát nejlepších motardistů. V průběhu závodu nám už zapadalo slunce. A jelikož se nacházelo opravdu nízko, v terénu nebylo vůbec nic vidět a k tomu se hrozně prášilo.

    Po startu jsem začínal z 22. místa, což nebylo tak špatné. Během prvního kola však popadalo zhruba šest jezdců, kvůli čemuž jsem byl dvakrát nucen zastavit, abych je nepřejel. Po tomto incidentu jsem se pohyboval okolo 30. pozice. Po chvíli spadli zase další závodníci, a tak jsem se dostal na 25. místo. Z této pozice jsem se probojoval až na nějaké 20. místo a dostal se mezi kluky, kteří jedou úplně stejně rychle jako já. Když jsem nakonec předjel toho dvacátého, který mě brzdil, tak se mi otevřela dráha. Okamžitě jsem měl energii hrozně to tam nasypat. Samozřejmě to dopadlo tak, že jsem ve čtvrté zatáčce upadl. Byl jsem asi zbytečně přemotivovaný a poslal jsem to tam rychleji, než bylo potřeba. Spadl jsem do gum. Stalo se to na plnou trojku, kdy jsem si přebrzdil předek a vyjel jsem mimo stopu do prachu. Motorku jsem zvedl a najednou začal zlý sen… Přede mnou bylo přesně pět těch borců, které jsem před tím předjížděl 18 minut. 18 minut jsem je předjížděl a najednou jsem zvedl motorku a těchto 5 mých soupeřů se ocitlo zase přede mnou. Dojel jsem je na kolo. Dvakrát, třikrát jsem se pokusil o předjetí, ale už na to nebyla síla. Myslím, že jsme nakonec skončili okolo 25. místa.

    Takže jsem rád, že jsem to celé přežil, že to máme za sebou a že jedeme zdraví domů. Určitě máme co zlepšovat, a to jak na formě, tak na technice jízdy. Přišli jsme na hromadu věcí a byla to pro nás neuvěřitelná zkušenost. Takže díky Mattet a vidíme se zase za rok.

 

Text: Erik Provazník

 

1. místo: Schmidt Marc
2. místo: Catherine Youri
3. místo: Sanmartin Elia

 

Fotogalerie: Provazník mezi nejrychlejšími motardisty světa

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz