Provazník mezi světovou elitou

22.07.2022 09:15

    Vysoké Mýto po roce opět hostilo mistrovství světa v supermotu. Neobyčejnou atmosféru si nenechal ujít ani Erik Provazník, který spolu s dvěma dalšími českými závodníky bojoval o co nejlepší umístění. Neváhej a přečti si o tom v článku.

Jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

10. 7. 2022

Název podniku :

Supermoto World Championship
Vysoké Mýto

Kategorie :

S1GP

Celkové umístění: 

12. místo

 

    Na závodění se světovou elitou jsem se moc těšil. Samozřejmě byla cítit i nervozita, přeci jen jsem jel na domácí trati a před českým publikem.
    Na svět jsme se chystali téměř měsíc dopředu. Vzorně jsme připravili techniku a nesměla chybět ani práce na fyzické kondici pilota. Motocykl byl obohacen skoro novým motorem a designovou stránku nám vyřešily polepy a plasty.
    I přes to, že jsme to z domova měli úplně nejblíž, jsme do depa přijeli jako jedni z posledních. Důvodem byla práce, ale vše jsme zvládli. Motor se také šil horkou jehlou, dokonce byl v pátek ráno ještě na stole. Naštěstí všechno fungovalo bez sebemenších problémů. Obrovskou novinkou pro mě byl Michelin, který dovezl pneumatiky pouze BB. Tudíž jezdec neměl možnost výběru tvrdosti směsi.
    Tréninky probíhaly bez pádu, na jistotu a jako vždy jsem si nechal nejlepší casy do poslední rozjížďky. Jak je u mě zvykem, kvalifikace vůbec nevyšla. Ze 17. místa jsem se pracně probojovával na celkové 12. umístění.
    Všechny jednotlivé jízdy byly velmi obtížné a fyzicky náročné, neboť 2 ze 3 závodů trvaly 25 minut. Domácí publikum fandilo trojici českých pilotů – Erik Provazník, Milan Sitnianský a Petr Pinc. Vzhledem k tomu, že jsem startoval ze 17. pozice, nelze ani říct, zda jsem měl starty dobré nebo ne. Během prvních dvou kol se v chumlu odehrávaly neuvěřitelné změny pozic, a to klidně i o pět míst dopředu nebo dozadu.
    Výsledky 12, 11, 14 byly více méně nejlepší možný dosažitelný výsledek. Bylo cítit, že kdyby člověk atmosféru mistrovství světa zažíval častěji, bylo by reálné jezdit pozice 8. až 10. místo. Dekujeme všem sponzorům a rodině.

Text: Erik Provazník

1. místo: Marc Reiner Schmidt
2. místo: Thomas Chareyre
3. místo: Lukas Hollbacher

 

Fotogalerie: Provazník mezi světovou elitou

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz