Provazník reprezentoval ČR ve Francii

06.10.2019 11:31

 Erik reprezentoval Českou Republiku na SMON ( Mistrovství Světa Národů), který se jel ve Francii v Paříži. Celou závodní neděli jim propršelo, začlo pršet už při postavení na start až do konce, ale Erik je i přes déšť se závody spokojený. Trénink jel každý jezdec jednotlivě a Erik ho absolvoval bez pádu. 

Datum závodu : 22.9.2019
Název podniku : SMON
Kategorie : S1 Nation
Celkové umístění :  CZ 4.místo

 

Jelo se ve složení : Provazník, Vorlíček, Sitnianský. Team postoupil z kvalifikačního závodu na 4.místě.Můj kvalifikační výsledek byl nejhorší, tedy se strkal. Jel jsem kvalifikační závod s jezdci skupiny RIDERS ONE, skupina pro mě byla obtížná, ale taktika se vyplatila a kluci jejichšance proměnili lépe. Tedy zatím šlo vše dle plánu.Naše plány a ambice o přední příčky velmi ohrozilo počasí. Naše obavy se naplnily. Přesně v nejhorší moment - na "gridu" jinak řečeno na startu nám začalo pršet. Rychle přehodit kola na gridu - zvladli jsem demontáž a montáž na výbornou. A hurá do závodu. Pršelo, pršelo a pršelo... Warm up měl dvě kola před startem. Ve warm upu upadlot tak okolo 4 závodníků.  Když jsem to viděl, čekal jsem zda se pojede nebo sezávod odloží. Svět je svět takže jedeme. Startoval jsem z pozice 20. Milan ze 4.místa. Start a prvních pár kol bylo spíše parodie na supermoto.Cca v 1/3 závodu vyjímečně velmi nerad předjíždím Milana, ten v offroad vložce nevěděl čí je. Jako všichni co se zúčastnili. Já jel a jel a jel. Depo píše 8místo. Doufal jsem, že tlak udržím. Bohužel, přišla  2/3 závodu a já si v terénu zašlápl motocykl. Ten ne a ne nastartovat. Baterie přestala reagovat, byl jsem situací donucen stroj tlačit. Jak dodali ostatní závodníci, nebyl jsem při tlačení o tolik pomalejší než ostatní jedoucí. Naštěstí baterie chytla druhý dech a stroj nastartoval. To už jsem nebyl 8., ale propadl jsem se někam na 18.místo. Jedu dál, během jízdy slyším volání. Milan za mnou!! Uhýbám a dávám Milanovi prostor ke snažšímu předjetí a dosažení lepšího výsledku teamu.Ale jelikož Milan v terénu zvolil venek, tak se mi povedlo jeho a další dva jezdce vnitřkem předjet. Depo nechápalo co to tam vyvádíme. Pak se Milanovi povedlo mě dojet. Opět ho pouštím a v cíli dojíždím na hrozném 16. místě, Milan bere 13. místo. 

Jízda druhá. Startoval Milan a Petr. Opět na vodě.

 

Jízda třetí - startoval jsem já a Petr. Petr nám dokázal, že mu to na vodě jde. Tak petr 4 pozice na staru ja jedu opet z dvacitky. Zavod byl dlouhy a v terenu se vyjela jedna kolej. V cíli Petr bere krásné 5.místo a já dojíždím spokojený devátý. Zázrakem náš tým skončil na krásném 4.místě celkově. 

 

Do příštího závodu Nation bychom měli jako team vylepšit jízdu na vodě a nebo doufat ze nebude pršet. Závod jsem si užil a vážím si možnosti reprezentovat stat.  

Děkuji všem co se podíleli, pomohli a sledovali závod. Erik

 
Jizda druha. Startoval Milan a Petr. Opet na vode. 
 
Jizda treti Ja a Petr. Petr se osvecil ze vodu umy. Tak petr 4 pozice na staru ja jedu opet z dvacitky. Zavod byl dlouhy a v terenu se vyjela jedna kolej. V cily Petr bere krasne 5.misto a Ja dojizdim spokojeny devaty. Zazrakem nas team skoncil na krasnem 4. Miste celkove. 
 
Do pristiho zavodu Nation bychom meli jako team vylepsit vodu a nebo doufat ze nebude prset. Zavod jsem si uzil a vazim si moznosti reprezentovat stat. ???????? 
Dekuji vsem co se podileli, pomohli a sledovali race. Erik

Fotogalerie: Provazník reprezentoval ČR ve Francii

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz