Provazník spokojený s výsledkem na MMČR

21.06.2022 13:58

    Erik Provazník závodil ve Vysokém Mýtě, kde se odjel další podnik v rámci MMČR.Celý tým zde odvedl skvělou práci a Erik do cíle dovezl krásné druhé místo. Jak závod hodnotí? Dočteš se v článku.

Jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

11. 6. 2022

Název podniku :

MMČR Supermoto
Vysoké Mýto

Kategorie :

S1

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trénink proběhl naštěstí bez pádu, celou sobotu jsem jezdil rozumně a v klidu. Kvalifikace mi většinou nejde, takže mi klasicky vyšla na nejhorší možné místo v mé výkonnosti, což byla čtvrtá pozice.
    Jednotlivé závodní rozjížďky jsme jeli spojeni s S2 a na startu nás stálo 25. Hezký závod. První jízda byla rychlá, ale za mě skoro nuda. Odstartoval jsem na třetím místě a celou jízdu pronásledoval Petera Mayerbychlera. Do cíle jsem dojel na stejném třetím místě.
    Druha jízda už probíhala jinak. Na startu jsem se dostal na 4. pozici. Po chvíli jsem se posunul na 3. místo, a pak se mi podařilo s velkým potleskem fanoušků probojovat na 2. místo! Úžasný. To byly závody.
    Už teď se těším na MS do Vysokého Mýta. Na MMČR jsme i s mechanikem Matesem ukázali, že na to rozhodně máme! Jsem moc spokojený s chodem týmu i s výsledkem. Děkuji všem za podporu.

Text: Erik Provazník

1. místo: Milan Sitniansky (TUNNING MOTOR SPORT)
2. místo:
Erik Provaznik (REGION RACING. s.r.o.)
3. místo:
Peter Mayerbuchler (MIRA RACING)

 

Fotogalerie: Provazník spokojený s výsledkem na MMČR

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz