Provazník zahájil sezónu motokrosem

01.06.2020 13:21

    Provazník a jeho první závod letošní sezóny. Holeshot pro Provazníka! Proč nakonec dojel na 11.místě? To se dozvíš v článku! 

    Letošní sezóna byla zahájena o několik měsíců později. Kvůli pandemii koronaviru se náš jezdec Erik Provazník rozhodl, že není zapotřebí riskovat ještě jízdou na motorce, začal tedy s ježděním o několik týdnů později. I přes to se však rozhodl zúčastnit prvního motokrosového závodu sezóny, NovaCupu, který se konal 30.5. v Trutnově.

Datum závodu :

30.5.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup

Kategorie :

Licence

Celkové umístění : 

11.místo

 

Erikova slova o závodě:

    "Závod se obešel bez úrazů a sanitka naštěstí ani nebyla potřeba. Moje výkony však byly špatné. Připravenost jezdce, jako mě samého, je téměř nulová, avšak pojal jsem závody jako trénink a věřte nebo nevěřte, bolest za řidítky jsem si opravdu užil. Do závodu jsem se kvalifikoval na 9.místě. V závodě jsem pak pozice spíše ztrácel, než získával. V první jízdě jsem byl po startu čtvrtý, do cíle jsem ale projížděl jako 11. V kategorii „licence“ se mnou startovalo dalších 26 jezdců, bylo nemožné jim všem stačit. Druhá jízda vypadala ze začátku o poznání lépe! Start 1.místo - HOLESHOT pro Provazníka!!! (smích). V druhém kole jsem ale upadl o pneumatiku, které se posunula do koleje. Než jsem to zvedl, byl jsem v zadu… Závod jsem pak dokončil dvanáctý. První část druhé rozjížďky jsem si opravdu užil. A jízda s Romančíkem, Bartošem, a Majerem mě opravdu bavila, i přes to, že jsem mezi nimi pozice ztrácel. Mezi kluky na trati panovala fair play nálada, nikdo neměl s ničím problém a závody tím byly na výbornou! Celkově jsem bral 11. pozici z 26 jezdců (licencovaných).Na příští závody se rozhodně lepé nachystám a motocykl vybavím startovacím pomocníkem! :) Děkuji všem jezdcům REGION RACING a všem reklamním partnerům za zachování přízně."

 

1.místo: Jaromír Romančík

2.místo: Petr Bartoš

3.místo: Roman Majer ml.

Fotogalerie: Provazník zahájil sezónu motokrosem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz