První dojem klame

05.10.2022 11:52

    Na Šumavský amatér cup, který se konal na jihočeské trati v Kaplici, zavítal Radek Přibyl. I když to tak zprvu nevypadalo, trať byla dost rozblácená. Musel se tedy vypořádat s bahnem, a dokonce se v první jízdě stalo něco, co ho vyřadilo z druhé rozjížďky. Více v článku.

Jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

1. 10. 2022

Název podniku :

Šumavský amatér cup
Kaplice

Kategorie :

AMA 450

Celkové umístění: 

25. místo

 

    Na první pohled trať vypadala dobře a skvěle připravená, ale po prvních jízdách jsem velice rychle pochopil, že na hodně místech stojí spousta vody, a že trať se do závodů určitě nezlepší.

    Trénink proběhl na hodně rozblácené trati. Nebylo moc na výběr kudy jet, protože se opět vyjížděla pouze jedna kolej.

    Do první jízdy jsem neměl úplně špatný start. I přes to, že jsem se na zdejším povrchu dosti trápil, se mi dařilo držet se skoro celý závod okolo 16. místa. Bohužel jsem ale zhruba v půlce závodu v jedné zatáčce udělal chybu a chcípla mi motorka. Než se mi ji podařilo nastartovat, tak jsem vyjížděl ze zadních pozic. Snažil jsem se to ještě stáhnout, ale nebylo moc míst, kde by se dalo předjíždět. V cíli z toho bylo 21. místo.

    Při přípravě motorky na druhou jízdu jsem zjistil, že mám již z první rozjížďky prasklý rám pod sedačkou. Nezbývalo mi tedy nic jiného, než do druhé jízdy nenastoupit.

 

Text: Radek Přibyl

1. místo: Roman Tintěra
2. místo: Josef Málek
3. místo: Zdeněk Lejsek

 

Fotogalerie: První dojem klame

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz