První závod a spokojený Lačňák

29.03.2022 17:25

    Do Karlína vyrazil i Karel Lačňák. V jeho případě se však jednalo o první letošní závodění. Jak se popasoval s nervozitou a vyčerpáním? Dozvíš se v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

26. 3. 2022

Název podniku :

IV.ročník memoriálu Petra Antoše - Karlín

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Těšil jsem se na první závod sezóny. O to více se projevovala moje nervozita, aby všechno dobře dopadlo. První trénink jsem si užíval na blátě a dost mě bavil. Následná kvalifikace se mi podle mě docela podařila.
    Do první rozjížďky jsem docela dobře odstartoval. Moje pozice v úvodním kole se pohybovala kolem osmého místa. Postupně mě pár jezdců předjelo, ale v průběhu jízdy se mi povedlo dostat se zpět na osmé místo a do cíle jsem tak dojel bez komplikací.
    Na startu do druhé jízdy jsem celkem zaspal, ale postupně jsem se dostával dopředu a cítil se dobře. Ke konci mi však začaly docházet síly. Naštěstí jsem se ještě srovnal, únavu překonal a do cíle dojel i bez zbytečného propadu startovním polem. Z mého celkového výsledku mám radost a jsem spokojený, jak to na začátku sezóny dopadlo.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Marek Zimolka
2. místo: Michal Kuběna
3. místo: Petr Kučera

 

Fotogalerie: První závod a spokojený Lačňák

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz