První závod sezóny Rádi Přibyla

07.07.2021 16:10

    Radek Přibyl závodil v Žáru u Vacova na Šumavském amater cupu. Jak se mu dařilo? Nebyl to žádný med. Dozvíš se v článku.

jezdec: Radek Přibyl

Datum závodu :

19.6.2021

Název podniku :

Šumavský amatér cup–Žár u Vacova

Kategorie :

AMA 450

Celkové umístění: 

37. místo

 

    Na závody jsem se těšil, protože to pro mě byly první závody letošní sezóny. Nicméně trať mi úplně nesedla a vzhledem k velmi vysokým teplotám se mi ani nepodařilo zajet dobrý výsledek. Na trati v Žáru u Vacova jsem již jednou startoval, ale jelikož to bylo už velmi dávno, tak jsem se ze začátku tréninku s tratí spíše seznamoval.
    V kvalifikaci se mi podařilo až 40. nejrychlejší čas, se kterým jsem nebyl spokojený. Radost mi ani neudělalo to, že jsem musel v závodní jízdě startovat z druhé řady, protože startovní rošt měl pouze 30 míst. Zvolil jsem taktiku „postavit se za rychlejší jezdce“ a ta se vyplatila. Podařilo se mi s nimi dobře odstartovat, jenže bohužel už v první zatáčce jsem se dostal do srážky s ostatními jezdci. Dlouhou dobu se mi nedařilo nastartovat motorku a když už to konečně chytlo, všichni soupeři byli dávno pryč. Začala stíhací jízda. Trať se hodně rozbíjela a síly rychleji docházely. Do cíle jsem dojel na 36. místě.
    Do druhé jízdy už byl start o něco lepší a já si jízdu více užil. Jenže, tentokrát zase přišly problémy s technikou. Zhruba v půlce rozjížďky mi upadl výfuk. I přes to jsem rozjížďku dojel a bojoval s jezdci přede mnou až do poslední zatáčky. Do cíle jsem dojel na 31. místě.

Text: Radek Přibyl

1. místo: Pavel Lepší
2. místo: Tomáš Vituj
3. místo: Libor Korytar

Fotogalerie: První závod sezóny Rádi Přibyla

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz