Radek Grulich o svém první startu v sezoně 2014

29.04.2014 21:05

    Text Radoslav Grulich

    "Upozornění  - V článku padají sprostá slova, proto by jej neměl nikdo číst." 

    "Posílám report z prvního závodu MMČR ve Vysokém Mýtě. 

    Na závody jsem dorazil až v sobotu večer z důvodu účasti na reklamní akci jednoho z mých sponzorů. Jelikož jsem tam 5 dní rajtoval pořád dokola na pidi okruhu, sil před závodem nebylo na rozdávání :-) Ráno ve volném tréninku se mi jelo báječně a tomu odpovídal i nejrychlejší čas. V kvaldě přišel i terén a všechno bylo jinak. Tuhle sezonu jsem snad na hlíně ještě nejel a čištění pneu na asfaltu jsem opravdu nedával. 

    Po několikanásobném klouznutí předku na asfaltu jsem se docela sypnul a zbytek závodů se odehrával v duchu velmi vlažné jízdy "na jistotu". 

    V kvalifikaci to bylo 3 místo. První rozjížďka po startu druhé místo, po pádu jsem se propadl na čtvrté a to už se mi nepodařilo stáhnout. Ve druhé jízdě po startu opět druhé místo, ale přehnal se okolo mě zkušený Michal Solik a já dojel třetí. Celkově tedy pro začátek sezony solidní 3 místo.

    Jinak k atmosféře na závodech a celkově událostech, které se na nich odehrávaly od samého rána se raději vyjadřovat nebudu, jelikož si nechci nablít do klávesnice. Dejte se trochu dohromady lidi, je nás tak málo s láskou k tomuhle sportu, každýho to stojí na jeho poměry hafo peněz a stejně se serete jeden do druhýho. Jak to dopadne? Organizátoři se na to vyserou, jelikož slyší pouze, jak všechno udělali špatně a to vůbec nemluvím o tom, jak dopadá řešení intrik z depa na závodní dráze!" 

 

Fotogalerie: Radek Grulich o svém první startu v sezoně 2014

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz