Rakeťák Vinkler závodil ve Zvoli

01.11.2022 20:44

    Na Poslední tankování do Zvole vyrazil Maty Vinkler. Celý den předváděl perfektní raketové starty. Celkovou pozici mu však ohrozil problém s řazením. Co se stalo a jak si s tím Maty poradil? Dočteš se v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

8. 10. 2022

Název podniku :

Poslední tankování Zvole

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na poslední tankování do Zvole jsem se těšil strašně moc. Pro mě to zatím byla zase nová trať, ale při první obhlídce se mi líbila.

    Při tréninku jsem si užíval každý skok a každý tobogán. Měl jsem opravdu radost z jízdy.

Start do kvalifikace byl raketový a hned jsem se ujal vedení. Po celou dobu jsem odolával útoku místního matadora Kamila Kuny. Nakonec jsem svoji pozici uhájil.

    Start do první rozjížďky byl opět skvělý. Hned od prvních metrů jsem se ujal vedení, za mnou jel Kamil Kuna následován Samuelem Stuchlíkem a Michalem Pňačkem. Asi v polovině závodu mě Kamil předjel a začal zvětšovat svůj náskok. V posledním kole na mě zaútočil Samuel a dvě zatáčky před cílem mě podjel. Rozjížďku jsem zakončil na třetím místě.

    Ve druhé jízdě opět povedený start a vedení od prvních metrů. Za mnou byl opět Kamil Kuna následován Samuelem Stuchlíkem. Kamil opět začal útočit a protože má trať dobře najetou, dostal se brzy přede mne. Pak přišly problémy s řazením a toho využil i Samuel Stuchlík. Musel jsem zajet do depa, kde se podařilo problém odstranit a vrátil jsem se do závodu. I přes velkou snahu jsem se umístil na pátém místě. I tak se mi závod líbil a těším se na příští ročník.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Kamil Kuna
2. místo: Samuel Stuchlík
3. místo: Michal Pňaček

 

Fotogalerie: Rakeťák Vinkler závodil ve Zvoli

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz