Ranní mrazíky ve Smrku

06.11.2021 12:40

    Vítek Fuk vyrazil na svou oblíbenou trať do Smrku. Ráno sice doslova mrznul, ale odpoledne si pořádně zazávodil a k tomu předvedl dva pěkné starty. S jakým výsledkem odjížděl domů? Dočteš se v článku.

jezdec: Vít Fuk

Datum závodu :

17. 10. 2021

Název podniku :

Poslední Vrk Smrk

Kategorie :

MX2

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Zdejší trať ve Smrku patří mezi mé oblíbené, takže jsem se na závody moc těšil.
    V obou trénincích panovala opravdu velká zima, a to taková, že jsem na motorce dost mrznul. Po 3 kolech jsem musel zastavit a ohřát si ruce o chladič a výfuk motorky. Byl jsem tak zmrzlý, že se nedalo pořádně jet. Potom už jsem pokračoval v tréninku dál až do cíle.
    Start do první rozjížďky byl opravdu skvělý, protože se mi podařilo odstartovat na prvním místě, na které jsem se držel zhruba 5 kol. V 6. kole už jsem vedoucí pozici bohužel neudržel, protože na mě dva jezdci za mnou vyvíjeli velký tlak. Proto jsem se propadl na 3. místo. Nic jsem ale nevzdával a držel s nimi krok. Vyplatilo se mi to a já se díky mé snaze posunul na 2. příčku, kterou jsem si dovezl i do cíle.
    Druhý závod byl v podstatě jako přes kopírku. Start mi vyšel zase na jedničku a já se ujmul vedení. Tentokrát jsem nevydržel na první místě tak dlouho a opět jsem se propadl na 3. místo. Nic jsem opět nevzdával a bojoval o druhé místo.
    Celkově mi závod vyšel také na 2. místo. S tímto výsledkem jsem velmi spokojený a závody ve Smrku jsem si užil na jedničku, no vlastně dvojku. Ale stálo to za to. Díky Týmu Region racing.

Text: Vít Fuk

1. místo: Petr Dereha
2. místo: Vít Fuk (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Roman Došek

 

Fotogalerie: Ranní mrazíky ve Smrku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz