REGION RACING ovládl Dalečín

06.09.2020 20:11

    Straka, Pácha, Stojar! Neskutečný závod se odehrál v Dalečíně! Více v článku.

Datum závodu :

29.8.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Dalečín

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění : 

1. místo, 2. místo, 3. místo

 

    Perfektní závod se odehrál na mistrovské trati v Dalečíně. Konal se tu druhý závod ze seriálu Krajského přeboru SMS Pardubice a REGION RACING kompletně ovládl bednu kategorie Hobby MX2! A protože my chceme, abyste měli jasné a přesné informace o průběhu závodu, tak tady máte pár řádků přímo od jezdců výherců nebo jejich rodiných příslušníků. :-)

1. místo: Adam Straka

2. místo: Martin Pácha

3. místo: Martin Stojar

Slovy rodinných příslušníků Adama Straky:

    "Díky zrušenému závodu Meteorit Cupu, který se měl konat na dalečínské dvojce a díky pořadatelské tragedii ve Vranově jsme se rozhodli, že poprvé v kariéře krajský přebor. Nabídka v podání Dalečína byla lákavá a v podstatě nešlo odolat. Pořadatelství se zhostila Pardubická SMS a jako na nováčky na nás udělal tento podnik veliký dojem. Vše bylo profesionálně zvládnuté, dostatek pořadatelů, moderování v celém průběhu závodu a důstojné zakončení v podobě vyhlášení na úrovni. O dokonale připravené trati není potřeba psát, to je v Dalečíně standart. Zkraje jsme byli zaskočeni nízkou účastí cca 90 jezdců, ale toto je vykompenzováno malým počtem vypsaných kategorií a díky sloučení se vždy na žebřík postaví 25 a více jezdců. Dále zde chyběli ryzí amatéři a jezdecká úroveň závodů se nám také líbila. Další co jsme ocenili je délka tréninků a samotných rozjížděk. Časy jsou delší, než na Hobby cupech. No a třešnička na dortu je konec podniku před půl pátou. To nemá chybu :-) Prostě jsme nadšeni a rozhodně se začneme tomuto typu podniků více věnovat.
    A k závodu. Adam se přihlásil do kategorie Hobby MX2. V kvalifikaci si ve sloučené kategorii s Hobby MX1 vyjel celkově 1. místo. Celé dopoledne a na první jízdy se neustále schylovalo k dešti a průběžně lehce zapršelo. Do první jízdy Adam nechtěl rolfy a poručil si 6 strhávaček. Bohužel po startu se mu do nich dostala voda, než je postupně v naději, že s každou další už to bude lepší odházel, měl dvě a půl kola výrazně pomalejší, než by bylo potřeba, aby si udržel vedoucího jezdce. Bohužel ztratil v každém kole více než 5 vteřin oproti ostatním zajetým kolům které následovaly. Po závodě, na dotaz jestli cestou nespal řekl, že dvě kola vůbec neví kudy jel, že nic neviděl. Ponaučení pro příště. Další kola prvního stahoval, bohužel to nestačilo a dojel si pro druhou pozici ze ztrátou 6 sec. na vítěze.
    Do druhé jízdy šel s vědomím, že pokud chce dobrý výsledek, musí dobře odstartovat a ideálně rozjížďku vyhrát. Oboje se podařilo a jízdu vyhrál celkově s dostatečnou rezervou na druhého. Tedy bral i celkové vítězství v závodě. Velice příjemné bylo pozorovat kluky na stupních vítězů, kdy by se dalo říct, že Region Racing team ovládl Dalečín. Všechny 3 místa brali jediní 3 jezdci z REGION RACING.  Tímto teamu děkujeme a zdravíme :-)"

Martin Pácha:

    "Poslední víkend v srpnu jsem vyrazil na druhý závod SMS Pardubice do Dalečína. V tréninku jsme si hodně užíval rychlost tratě. Kvalifikace byla spojená s MX1 a zajel jsem 5. nejrychlejší čas ze všech. V úvodní jízdě jsem vystartoval někde kolem 5. místa a postupně se mi podařilo dostat se na místo 3. V kategorii hobby MX2 to vyšlo na první místo. Do druhé jízdy jsem měl skvělý start, někde kolem třetího místa. Bohužel však mojí chybou se mi přetočila motorka a já se v první zatáčce odporoučel k zemi a následně pře ze mě upadl ještě Filip Plšek, což zapříčinilo posun o několik pozic dozadu. Následně začala stíhací jízda, která skončila konečným šestým místem. Bohužel se mi v samotném závěru nepodařilo dostat na páté místo. V kategorii hobby MX2 to vyšlo na čtvrté místo. V celkovém hodnocení na druhé!!! Děkuji za podporu REGION RACING teamu, rodině, přítelkyni, kamarádům."

 

Martin Stojar:

    "Trať byla nachystaná tak, jak je již v Dalečíně zvykem, na výborno!. Trať mám rád a tak jsem se těšil na můj druhý závod na čtyřtaktní 250. V kvalifikačním tréninku jsem zajel druhý čas. Do prvního závodu jsem odstartoval tradičně vzadu. Po pár zatáčkách jsem se pohyboval někde uprostřed. Pak mě v chumlu omylem trefil jezdec přede mnou. Jel jsem z posledního místa a stíhací jízdou jsem to dotáhl na třetí místo. V druhé rozjížďce jsem se vyhnul kolizím po startu a jel jsem okolo dvanáctého místa. Rychle jsem se prokousal do předu a v cíli z toho bylo druhé místo. Celkově mi to hodilo třetí místo. Stupně vítězů ovládli v kategorii Hobby MX2 jezdci REGION RACING teamu. Děkuji teamu za podporu."

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz