Rozhovor s Danielou Feglarovou

24.06.2016 09:24

    Máme tu další rozhovor s Českou MX ženou, kdo by ji neznal, v rozhovoru pozná. Pojďte mrknout co nám o sobě prozradila ?!

RRT : Ahoj Dando, řekni nám prosím něco o sobě, trochu se představ těm, kteří tě neznají ?! 

DF : Ahoj, jmenuji se Daniela Feglarová, motokrosu se věnuji letos už dvanáctým rokem, studuji střední školu veřejnoprávní TRIVIS v Praze a kromě motokrosu se věnuji převážně učení, cvičení, jízdě na kole a běhu.
 
RRT : Na čem jezdíš ? Za jaký team ? Nebo kdo Tě trénuje a kde ? 
 
DF : Jezdím už od osmdesátky a to věrně na Suzuce, letos jsme kupovali 250, 2014. Dlouhá léta mě netrénoval nikdo, jenom taťka, poté jsem byla chvíli v rukou Ericha Poura a Radka Tomana a teď jsem momentálně u Franty Smoly. Trénujeme převážně na trati u Franty ve Slaném, ale když jedeme sami tak na trať do Třebíze nebo do Sedlčan. Celkově můj mx svět je takový, že nejsou úplně dostatečné finanční a časové prostředky na to, abych se mohla nějak umístit, ráda bych trénovala častěji, ale jak jsem psala o řádek výš, peníze ani čas bohužel nejsou.
RRT : Jak jsi na tom průběžně v MMČR, s kým nejvíc bojuješ na trati? 
 
DF: V MMČR jsem letos po dvou závodech průběžně na patnáctém místě, což je pro mne s roční pauzou velký pokrok. 
 
RRT : Momentálně jsi zraněná, co se ti stalo ? Kde se ti to stalo? A na jak dlouho vypadá léčení? 
 
DF : Bohužel jsem se tento týden zranila na tréninku v Třebízi, kdy jsem nejela dost opatrně na nový úsek trati a doplatila jsem na to tím, že jsem si zlomila obě nohy po tvrdém nárazu do stupaček na rovinu z výšky. Léčení bohužel vyjde do poloviny druhého měsíce prázdnin, takže určitě přijdu o mnoho bodů v závodech, protože se bohužel nebudu moci účastnit. 
RRT : Co máš ještě letos v plánu, pokud Ti to zdraví dovolí? 
 
DFLetos mám v plánu určitě hned po uzdravení zase jezdit a na plno trénovat na další sezónu a snad se pojedu svézt na poslední závod MMČR, už ale nepočítám s celkovým umístěním...
 
RRT : Jaké jsou Tvé oblíbené tratě? 
 
DFMoje oblíbená trať je určitě Vranov u Brna a letos se mi moc líbila trať v Kramolíně, díky její rozmanitosti a rychlosti.
 
RRT : Chtěla bys říct něco na závěr? 
 
DFK závěru bych chtěla poděkovat za rozhovor a všem závodníkům přeji hodně zdraví a úspěchů v letošní i nadcházející sezóně a fanouškům přeji pevné nervy s jejich favority.
 
RRT : Já děkuju za Tvoje odpovědi a hlavně přeji brzké uzdravení a brzké vrácení na trať ! Snad už máš vybráno a povede se příští sezona ! 

Fotogalerie: Rozhovor s Danielou Feglarovou

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz