Rozhovor s Leošem Fikejsem

03.06.2016 08:17

    Leoše Fikejse, jezdce REGION racing teamu už představovat nemusím, ale aspoň jsem ho vyzpovídala, jak že se mu letos vlastně jede, jak je tady spokojený a co plánuje?!

 RRT : Jak se ti letos zatím jezdí? 

LF : . Letos se mi jede docela dobře. Motorka funguje a zdraví zatím také drží. Nemám toho ještě moc najeto na motorce, ale absolvoval jsem kvalitní zimní přípravu a tak se snažím těžit právě z ní.

RRT : Jaká sezona pro Tebe byla zatím nejlepší / nejhorší ? 

LF : Za ten krátký čas co jezdím, nemohu říct, že by pro mě byla nějaká sezóna špatná. A nejlepší? Myslím si, že každý rok se posouvám o krok dál, získávám zkušenosti a tak za nejlepší sezónu bych hodnotil loňskou, kde se mi dařilo vyhrávat hobby závody.

RRT : Jak jsi spokojen v REGION racing teamu? 

LF : V teamu jsem spokojený, protože tu funguje komunikace a vstřícnost.

RRT : Co máš letos v motocrossu ještě v plánu? 

LF : Letos mám v plánu dojet seriály, které mám rozjeté, což je SMS PCE a Novamotocross cup. Zúčastnit se MMČR ve Vranově a Opatově.

RRT : Na mistrák Ti držíme pěsti a těšíme se až poreferuješ o nové zkušenosti ! Jak jsi na tom teď v průbězných výsledcích v seriálech, které jedeš? 

LF : V SMS PCE jsem na místě 6., v Novamotocross cupu jsem na místě 1., v Motolevel cupu jsem na místě 5., kde jsem odjel pouze dva závody. Tréninkově také jedu MX Kostěnice, kde jsem na místě 1.

RRT : Tvůj největší závodní soupeř? 

LF : Soupeř je pro mě každý, kdo startuje v mé kategorii. Největším je pro mě asi Martin Žídek, který se mnou startuje v Novamotocross cupu.

RRT : Chtěl bys něco dodat na závěr nebo někomu poděkovat? 

LF : Na závěr bych chtěl ze všeho nejvíc poděkovat rodině, která pro mě dělá maximum a podporuje mě. Dále bych chtěl poděkovat teamu Region a všem co mi fandí a drží mi palce.

RRT : My taky děkujeme a přejeme hodně štěstí ve zbytku sezony, hlavně bez pádů !!

 

 

Fotogalerie: Rozhovor s Leošem Fikejsem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz