Utlumit bolest a dokončit závod

28.05.2022 14:32

    Na závodech Nova motocross cupu v Opatově u Svitav překvapila Tomáše Fogla nepříjemná bolest zad. Rozhodně ho to ale nerozhodilo, lupl si prášek a pokračoval v závodění dál. Jak tato nepříjemnost ovlivníla jeho celkový výsledek, se dozvíš v článku.

    Úvod sezóny 2022 není úplně vydařený, ale stále doufám v lepší zítřky. Začalo to výletem do Opavy na zrušený Meteorit cup, který se měl konat 9. dubna. Musel jsem si tedy ještě týden počkat a na první závody vyrazit až 16. dubna do Opatova na Nova motocross cup.
    Trať je suprová svým profilem. K tomu nám počasí přálo (až na velkou zimu), takže jsme se svezli víceméně na ideálním povrchu. Trať už znám, proto byl ranní trénink hlavně zahřívací. Kvalifikace, která byla v mojí kategorii 21-32 let rozdělená na 2 skupiny, protože se nás do závodu registrovalo 52, se mi celkem povedla. Start super asi kolem 4. místa, pak mírný propad asi na 9. pozici.
    Start do první jízdy se mi také podařil, kdy jsem si z plného žebříku urval asi 5. flek. Jelo se mi hodně dobře a pohyboval jsem se kolem 8. místa. Asi 3 kola před koncem první jízdy mi však luplo v zádech a se silnými bolestmi jsem tak dojel na 16. místě.
    Do druhé jízdy jsem vyfasoval prášek a na start se postavil se smíšenými myšlenkami. Buď anebo. Začal jsem trochu vlažněji a asi po půl kole zjistil, že záda drží, a tak jsem se trochu rozjel. Pár lidí se mi povedlo předjet a v cíli jsem si připsal 12. místo. Celkově taky 12. pozice. V neděli druhý den bylo v plánu jet na Meteorit cup do Smrku, ale kvůli zádům jsem to radši vzdal.

Text: Tomáš Fogl

1. místo: Víťa Dusíkek
2. místo: Daniel Stýblo
3. místo: Mateusz Owzcarek

 

Fotogalerie: S bolestí zad do cíle

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz