S prasklým chladičem až do cíle

05.06.2022 19:25

    Pavel Kučera se ukázal i na Slováckém poháru v Březolupech. Nebýt rozbitého chladiče, jednalo by se o závodní den na jedničku. Co se Pavlovi stalo? Přečti si článek a dozvíš se to.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

21. 5. 2022

Název podniku :

Slovácký pohár - Březolupy

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Na závody jsem se těšil, protože trať v Březolupech mám rád.
    První trénink proběhl na velkém blátě, takže to byla spíš klouzačka.
    Do první rozjížďky jsem odstartoval na šestém místě a celý závod bojoval o první místo. V posledním kole se mi díky okolečkáři šest zatáček do cíle podařilo dostat na první místo, které jsem tak dovezl i do cíle.
    Při druhém startu se mi povedl holeshot, ale chvíli potom jsem si špatně zařadil v kopci a předjel mě jeden soupeř. Ten ale z první pozice upadl a já trefil chladičem jeho řídítko, které mi rozbilo celý chladič. Dokonce mě to vyhodilo mimo trať a já se tak dostal zpět na druhou pozicí. Po zbytek závodu jsem bojoval o první místo a kolo do cíle jsem si ho uhájil a dojel tak do cíle s prasklým chladičem a skoro bez vody.

Text: Pavel Kučera

 

1. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Daniel Dudáš
3. místo: Jakub Zábojník

 

Fotogalerie: S prasklým chladičem až do cíle

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz