Sejkora a jeho první závod sezóny

04.06.2021 14:20

    Michal Sejkora v letošní sezóně poprvé na startu. Jaké bylo enduro v Trstěnicích? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

22.5.2021

Název podniku :

MČR a PČR Endurosprint - Trstěnice

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění: 

8.místo a 5.místo

 

Podrobný popis závodu přímo od Michala Sejkory:

    "Na závody jsem odjížděl s očekáváním, co bude, protože nedávno jsem ještě běhal po horách na skialpech a na motorku přešel rychle. Stávající doba je nejistá, a tak i tento sport je nejistý. Původně jsme měli startovat už o týden dříve, ale kvůli komplikacím se start sezóny 2021 posunul až na tento víkend. Minulý týden jsme se ve středu odpoledne dozvěděli, že jedem a další den večer, že zase nejedeme. Každému z nás to nasekalo spoustu komplikací - zbytečná dovolená, přípravy, půjčení materiálu atd..
    Začali jsme tedy Endurosprintem v Trštěnicích u Drmoulu. Lokalitu znám z loňska, kde jsme odjeli pěkný závod. Takže tu vzdálenost 300km člověk zkousnul. Počasí netřeba komentovat – deštivo střídavě s větrem. Letos nastala změna v tom, že závod byl vypsán pouze na jeden měřený test, který byl teda o hodně prodloužen. O nějakém, byť krátkém přejezdu, nelze ani přemýšlet. Jestli za to muže přejití na měřené čipy anebo nedostatek pořadatelů, netuším. Ale smysl endura pomalu ale jistě upadá v zapomnění a tento slavný sport se vytrácí. V sobotu jsem startoval v odpoledních hodinách a závod byl vypsán na 4 kola s časem na jedno kolo 40 minut. Počasí se na náš závod malinko uklidnilo. V prvním kole jsem se s měřeným testem seznamoval a konstatoval, že se mi až tak nelíbí jako loňská trať. Jinak tak dlouhý test je těžké si i zapamatovat. Trať byla hodně zamotaná v přírodě, členitá, velké jámy, rozbitá a člověku nedala chvíli odpočinku a chyběli rychlejší úseky. Zase jeden ze znaku většiny tratí zde. Nicméně je to pro všechny stejné ale .... není kde jezdit. Kolo od kola jsem se zlepšoval a měřený čas jsem měl postupně kolem 18 minut ostré jízdy, což na jeden test je dlouhá doba, co se tyče endura. Ke konci testu už síly docházely. Za cely den jsem měl jeden pád na šikmém kořenovém sjezdu, ale jinak to šlo. Nakonec z toho bylo v sobotu 8. místo, což ve velké konkurenci 28 jezdců mě překvapilo. Večer se udělala údržba motocyklu a šel jsem se podívat na krizové úseky a bažinu. Na neděli hlásili déšť, a to nikomu nepřidalo.
    V neděli jsme startovali v 8.30 ráno. Počasí se honilo, ale nepršelo, až na poslední kolo nám zapršelo a trať se začala klouzat. V neděli jsem posunul časy zase níže, ale už byla znát místy únava druhého dne. Hlavně první kolo, kde jsem si den svým způsobem pokazil. V neděli z toho bylo nakonec 5 místo.
    Celkově jsem spokojený, na to jak málo mam najeto tento rok. Závody jako takové hodnotím obstojně, i když výše už jsem se zmínil, jaký na to mám názor. Chtěl bych poděkovat rodině za pomoc, protože v teto době to bylo umění se připravit na dvakrát, také své přítelkyni a teamu Region za podporu."

1. místo: Frano Tomáš
2. místo: Kava Michal
3. místo: Pros Miroslav

Fotogalerie: Sejkora a jeho první závod sezóny

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz