Sejkora jel v Bystré na jistotu

18.09.2021 13:26

    Michal Sejkora se zúčastnil dvouhodinovky jednotlivců v Bystré nad Jizerou. Zvolil rozvážný způsob jízdy, ale závody si přesto dokázal naplno užít. Více se dozvíš v článku.

jezdec: Michal Sejkora

Datum závodu :

12. 9. 2021

Název podniku :

2 hodinovka jednotlivci - Bystrá nad Jizerou

Kategorie :

Hobby E3

Celkové umístění: 

13. místo

 

    Po prvním závodě po pauze v Mříčné to nebylo nic moc. Chuť na ježdění však byla, a tak jsem vyrazil na další závody. Tentokrát 2hodinový závod v cross country jednotlivců. Trať se nacházela v pěkném prostředí, odkud bylo vidět na nedaleké Krkonoše. Velmi přírodní charakter potvrzovaly úseky v lese, na poli, několik skalek atd. Nemohu zapomenout na výjezdík/skok - místními nazývaný „Macocha,,.
    Start byl s motorem v klidu. Zvolil jsem taktiku nikam se nehnat a v klidu projet prvotní skrumáží, protože nás čekaly minimálně 2 hodiny jízdy. Nechal jsem soupeře tedy jet, zařadil se na poslední místo a byl zvědavý na celý okruh. Trať byla úzká a než se to změnilo, zkraje nešlo ani předjíždět. Ale bylo mně jasné, že bych se stejně vpředu neudržel, tak jsem si jel to svoje. Během závodů jsem si pěkně zazávodil a hledal si různé stopy a koleje. V průběhu ježdění jsem si udělal dvě zastávky v depu na pití a dotažení řetězu.
     Celkově jsem najezdil 8 okruhů. Závod se mně velmi líbil.

Text: Michal Sejkora

1. místo: Kozlík Petr
2. místo: Kobr Martin
3. místo: Mecíř Petr

 

Fotogalerie: Sejkora jel v Bystré na jistotu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz