Sejkora na endurosprintu v Uhlířských Janovicích

12.06.2020 16:18

    Michal Sejkora se zúčastnil endurosprintu v Uhlířských Janovicích. A měli naprosto perfektní počasí! Vůbec jim nepršelo! Koukni do článku. ;)

Datum závodu :

6.6.2020

Název podniku :

MMČR A PČR Endurosprint

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění : 

23.místo

 

    „Na týden přesně to bude rok od mé operace ramene a po roční pauze jsem se postavil opět na startovní čáru.Na motorku jsem usedl nedávno a s nájezdem 5mth byl můj cíl jestli dokážu zase objet a dokončit závod. Po pátečním projití testů a vydatném dešti bylo jasné, že to nebude nic lehkého na začátek. Endurosprint měl dva měřené testy. Jeden Endurotest v lese - technický, úzký a dlouhý.  A druhý crosstest - rychlejší a kratší. Přejezd nebyl žádný. Na jedno kolo jsme dostali časový limit 40 minut a jeli jsme 5 kol. Během závodu nás doprovázely deštivé přeháňky, které trať dělaly kluzkou.Trať byla náročná,najely se hluboké koleje, ve kterých člověk někdy i zůstal viset a nebylo moc kudy volit jinou stopu. Bylo důležité nespadnout a snažit se jet plynule, aby se motorka nezahltila blátem. Některé úseky se na testech ucpaly, a tak i člověk ztrácel čas tím, že musel chvíli čekat, než se trať uvolní. V průběhu závodu jsem měl nějaké to menší uvíznutí také, ale žádný větší pád. Dával jsem si i pozor, abych neuvařil motorku. Závod jsem dokončil na solidním místě. Velkých enduro tratí ubývá a pořadatel z Janovic se snažil na malém place udělat maximum. Je jen škoda, že mu to úsilí zmařilo počasí. Jel jsem jen jeden den. Druhý den si to ostatní, co zůstali, ještě více ,,užili“ po dalším nočním vydatném dešti.“ vyjádřil se k závodu Michal.

 

1. místo: Radim Kawa

2. místo: Lukáš Reider

3.místo: Milan Macháček

Fotogalerie: Sejkora na endurosprintu v Uhlířských Janovicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz