Sejkora na pionýru

06.10.2021 19:27

    Michal Sejkora se opět zúčastnil Velké ceny v motokrosu PIONÝRŮ na Nové Vsi u Albrechtic nad Orlicí. Tentokrát se však místo pořádání akce postavil na start. Více se dočteš v článku.

jezdec: Michal Sejkora

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

33. Velká cena v motocrossu pionýrů - Nová Ves u Albrechtic nad Orlici

Kategorie :

Stodolák

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Každý rok se pravidelně koná na Nové Vsi u Albrechtic nad Orlicí Velká cena v motokrosu PIONÝRŮ. Kategorie je vypsaná jak pro Speciály (upravené) tak i pro tzv. Stodoláky (originály). K závodům jsou přidružené i rozjížďky dětí několika kategorii, ať už China nebo 50cc. (První krůčky zde dělal i Víťa Marek, který nás dnes reprezentuje ve světě v mládežnickém motokrosu a je mistrem Světa a Evropy v motokrosu). Já se poprvé místo role pořadatele postavil na start v kategorii Stodolák na vypůjčeném stroji od KTM Trojan Hradec Králové, kterému tímto děkuji. Po nějakém dnu montování se stroj podařilo připravit a mohlo se jít na plac. Jízda na tom je úplně jiná, ať už samotným (opačným) řazením nebo vlastnostmi daného stroje. Takže jsem si musel zvyknout.
    Trať byla pěkně namotaná na louce se dvěma menšími skoky. Start do první rozjížďky se mně moc nepovedl. Asi jsem byl slabší na odražení nohama, a tak jsem začínal zezadu. Dostal jsem se asi na 3. místo, avšak po cca 4 kolech mně zvadnul výkon stroje a soupeři mne předjeli. Dokončil jsem na 6. místě z osmi. Druhá jízda už byla lepší, tam jsem si držel druhé místo a šetřil i stroj až do cíle (2 z 6). V semifinále už šlo o postup do finále, takže atmosféra houstla. Po startu jsem se prodral na pěkné 3. místo a jelo se mně pěkně, ale přišel klasický neduh ...ztráta výkonu a pomalu mě soupeři dojížděli a předjížděli. Klesl jsem na 5. místo, které bylo poslední postupové, tak to začalo být zajímavé, ale nakonec to vyšlo (5. ze 7). Finále se jelo v 10 lidech a na 7 kol, takže asi můžete tušit, co přišlo. Na startu bylo hodně těsno, tentokrát jsem volil venek. Slušně jsem soupeře objel a zařadil se na pěkné 5. místo a uháněl kupředu. Bohužel přišel klasický čas JAWY 50, kterou opouštěly zase síly, a místo boje o lepší příčky nastal boj o udržení stávající pozice. Tělem a dobrou stopou jsem se snažil udržet soupeře za sebou, ale na rovinkách mě prostě předjeli. Nakonec jsem uhájil 7. místo.
    Na první účast a finále k tomu to není špatný výsledek, ale ta pětka mě mrzí, ale i tak jsem si dobře zazávodil. Tak třeba někdy příště. Děkuji za podporu Region racing týmu.

Text: Michal Sejkora

1. místo: Milan Mach
2. místo: Petr Urbánek
3. místo: David Krpata

 

Fotogalerie: Sejkora na pionýru

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz