Sejkora na "sranda závodech"

08.11.2021 10:58

    Michal Sejkora se zúčastnil superendura zvaného Ozembouch 2021. Jednalo se o závody na soukromé trati v Solnici, kde si Michal vybojoval pro něj nečekané 3. místo. Jak závod vlastně probíhal? Dozvíš se v článku.

jezdec: Michal Sejkora

Datum závodu :

16. 10. 2021

Název podniku :

Ozembouch 2021 - Solnice

Kategorie :

-

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Vyrazil jsem na závody v Superenduru zvané Ozembouch 2021 na pěknou pro mě neznámou, soukromou trať u Solnice. Profil tratě byl z většiny motokrosový, ale udělali zde sekci umělých překážek (tzv. „jocker“), kterou člověk musel projet v dané rozjížďce minimálně jednou v kterémkoli kole.
    Trénink proběhl bez motorky. Trať jsem si prošel po svých, prohlédl jsem si překážky, a pak proběhlo projetí dvou koleček na motorce.
    Závod se jezdil na rozjížďky na sedmi kolech a po třech jezdcích. Losování do rozjížděk probíhalo zprvu libovolně. Až posléze se k sobě řadili jezdci dle výkonosti a mixovali se, aby nevznikaly takové rozdíly. Nejlepší za celý den se měl stát ten, kdo bude mít nejlepší součet časů ze všech rozjížděk. Byla taky vyhlášena kategorie nejlepší Ozembouch, v které hlasovali jezdci, komu cena připadne.
    Mně se jezdilo celkem dobře. V první rozjížďce jsem byl takový strnulý, ale pak už jsem se rozjezdil a bylo to fajn. Do,, Jockeru,, jsem se snažil zajíždět hned v prvním kole, abych na to pak nemusel myslet a jel jsem ho v plné síle. Kategorii Ozembouch jsem nechtěl vyhrát, a tak jsem byl rád, že jsem se za celý den na zemi neocitl. Atmosféra panovala přátelská, veselá a pěkně jsme si s klukama mezi sebou zazávodili.
    Nakonec jsme po odjetí 5 rozjížděk usoudili, že už nám toho máme dost, a tak se jedna nejhorší škrtla. Zbývající se sečetly a udělaly se výsledky. Z 13 závodníků mně to nakonec dalo na pěkné 3. místo, které jsem ani nečekal. Děkuji J. Hlava za pozvaní a za pěkně zorganizované „sranda závody“. Teamu Region děkuji za podporu.

Text: Michal Sejkora

1. místo: Tomáš Fraňo
2. místo: Vojtěch Zima
3. místo: Michal Sejkora (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Sejkora na "sranda závodech"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz