Sejkora v rámci rehabilitace vyrazil na Jizerskou 50

02.03.2020 11:50

        Michal Sejkora miluje běžky a tak se v rámci rehabilitace ramene rozhodl absolvovat běžecký závod „Hervis Jizerská 25km“, který se konal 8. 2. 2020 v rámci závodu Jizerské 50.
        A co o závodu říká Michal? Čtěte!

        „Počasí vyšlo úplně neskutečně! Tři dny před závodem byl všude asfalt, ale v den závodu naprostý luxus! V místě konání jsem byl celý víkend. Můj den ale byla sobota. V Bedřichově jsme měli základnu. Vydávali se tu startovní čísla, mazaly se lyže, atd…Pro účastníky byly připraveny velké stany, kde jsme se mohli převléknout či občerstvit. Na 25km trať se nás vydalo zhruba 1100 běžkařů. První část je dlouhá asi 10km a do kopce. Tam jsem teda dost ztrácel, to mi moc nešlo… asi špatná klasická technika. J Ale na delších částech a z kopců jsem soupeře předjížděl! Rozhodl jsem se zvolit endurové tempo,volnější, sem tam jsem se i zastavil na focení. Pořádně jsem se do toho opřel až tak 5 km před cílem.
Než jsem mrknul, byl jsem na stadionu v Bedřichově a jel bych klidně ještě dál! Po trase je několik občerstvovacích stanic a i mazací servis. Po cestě jsem potkal spoustu závodníků, někdo si dával výzvu, někdo jel jen tak výletově. O výsledek mi zrovna nešlo, ale pro úplnost informací – 773. místo a 127. místo ve své kategorii. Vzdálenost 25km jsem zkusil poprvé v životě,  nevěděl jsem jaké to bude a jak mi bude fungovat ruka, ale časem bych rád absolvoval i delší tratě.Ačkoliv to je masovější akce, tak závod se mi líbil a třeba zase za rok.“

 

Fotogalerie: Sejkora v rámci rehabilitace vyrazil na Jizerskou 50

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz