Sejkora za jeden víkend dvakrát v sanitce

07.07.2021 15:37

    Smolný víkend pro Michala Sejkoru. Navštívit ve dvou dnech dvakrát sanitku, to prostě nechceš. Více v článku.

jezdec: Michal Sejkora

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

MČR a PČR Endurosprint - Uterý

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění: 

10. místo a 16. místo

 

    V Uterý na nás vždy čeká zajímavá a rychlá trať. Tentokrát přírodní endurotest v délce pro mě cca 8 minut a crosstest s prvky extrému v délce 2,5 minuty. Každý den jsme jeli 5 kol.
    V sobotu časomíra zase zaspala a vyvěsila nám pozdě jízdní časy, a tak jsem měl asi 10 minut na to, abych se ustrojil a dojel na start. Do prvního testu jsem vyjel úplně studený a samozřejmě netrvalo dlouho a na výjezdu z rokle jsem spadl a nemohl se tam odtud dostat. Den neslavně začal hned na prvním měřeném testu a táhlo se to se mnou ještě druhý test. Ale postupně jsem se rozjížděl až přišel nepříjemný pád na kamenech v extrém části, kde mě motorka přilehla nohu mezi kameny. Dokončil jsem s bolestí a následovalo ošetřeni v sanitce. Nakonec, po zvážení jestli neskončit, jsem se do dalších kol pustil, i když s respektem a nakonec krůček po krůčku den dokončil. Bylo z toho 16.místo z 25.
    Nedělní start jsem nechal až jak se to rozleží přes noc. Ráno jsem sevřel nohu do boty a šlo to, takže jsem nastoupil. Trať už mi více seděla, krom dvou menších zaváhaní mě to bavilo i jsem zajížděl lepší časy, měřil se s klukama vpředu a pohyboval se okolo 6. místa. Až přišlo to, co jsem nečekal. V podstatě v poslední zatáčce posledního testu, kde mě chybělo 50 m do cíle celého dne se mě nepodařilo na rozbité trati dobrzdit a vyletěl jsem z trati přes muldy od bagru do trati vedle, kde byly opět muldy od bagru. Tu jsem taky přejel/přeletěl a pak už si nic nepamatuji. Skončil jsem v louce. Když jsem se oklepal, nevěřil jsem vlastním očím kde jsem. Nějak jsem zvedl motorku, nastartoval, dostal se na správnou trat a dojel těch pár metrů do cíle. Tímto pádem jsem klesl na 10. místo z 22. Byl jsem potlučeny a bolela mě hlava, krk a vlastně celé tělo. Na doporučeni pořadatele jsem opět navštívil sanitku.
    Někdy stačí opravdu maličko, vteřinka a dějí se neskutečný věci. Z tohoto víkendu mám smíšené pocity, protože bylo dost nepříjemných věcí, ale zároveň se mi jelo místy dobře. Jsem naštvaný za ten velký pád. Nyní už se cítím lépe a budu se snažit dát dohromady, abych mohl nastoupit do dalších závodů.
    Děkuji za podporu REGION RACING teamu.

Text: Michal Sejkora

 

1. místo: Tomáš Frano
2. místo: Michal Kava
3. místo: Josef Nádvorník

Fotogalerie: Sejkora za jeden víkend dvakrát v sanitce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz