Sejkora závodil na endurosprintu u Mariánských Lázní

25.06.2020 07:35

    Michal Sejkora a jeho druhý závod sezóny. Tentokrát endurosprint, který se konal v Drmoulu u Mariánských Lázní. Jak se mu jezdilo? Čti v článku.

Datum závodu :

20.6.2020

Název podniku :

MMČR a PČR

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění : 

15.místo

 

    "Nová lokalita slibovala zajímavé svezení. Profilem luxusní enduro! Test byl časem kolem 15 minut a cross test na zdejší motokrosové trati kolem 2 minut. Kol jsme jeli 5.  Z pátka na sobotu celou noc pršelo, a tak ,,áčkaři,, to měli mokřejší, ale na nás už to bylo dobré. První kolo jsem jel na oči, protože jsem si nebyl projít měřené testy. Další kola už to bylo lepší. V některých kolech jsem dojel ke konci testu pomalejší jezdce, kteří mě brzdili, a tak i čas byl horší, ale to k tomu hold patří. Nicméně na některých časech jsem viděl, že i přes tu pauzu se pomalinku přibližuji klukům s kterými jsem dříve soupeřil a byl jsem rád za svou jízdu ,že mě to jde jak mě to jde a že jsem všechno snad nezapomněl. Enduro test byl opravdu dlouhý na zdejší poměry a bylo v něm vše, co k enduru patří. Za den mě potkal jeden lehčí pád. Sobotu jsem dokončil na 15 místě z 26. V neděli jsme startovali na oplátku jako první my. Při příjezdu na první endurotest se z motorky začaly ozývat divné zvuky, tak jsem test objel pomalu a po zastavení už jsem motorku nenatočil. Tím pro mě závod skončil. Je to škoda,  protože se mě trať líbila a bylo pěkné počasí. Ale i toto k zavodění patří a lepší varianta než zdravotní problémy." napsal o závodě Michal.

 

1. místo: Lepka Martin

2. místo: Kava Radim

3. místo: Hak Tomáš

Fotogalerie: Sejkora závodil na endurosprintu u Mariánských Lázní

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz