Sejkora závodil v Uhlířských Janovicích

06.06.2021 17:32

    Michal Sejkora a jeho druhý závod sezóny. Tentokrát v Uhlířských Janovicích. Více v článku.

Datum závodu :

30.5.2021

Název podniku :

MČR a PČR Endurosprint –
Uhlířské Janovice

Kategorie :

PČR C

Celkové umístění: 

18.místo a 6.místo

 

Další povídání ze série Michala Sejkory:

    Náš team pořádal soustředění, ale já vyrazil na další endurosprintový mistrák do známých Uhlířských Janovic. Po loňských bahenních lázních jsme věděli, že nás tam nic lehkého nečeká.
    Pořadatel si pro nás tentokrát nachystal 2 měřené testy (cross a enduro test), které byly propojené pěkným menším přejezdem. Každý den na nás čekalo 5 kol o čase 35 minut na jedno kolo. Každý sledoval počasí, protože jsme všichni věděli jak to v Janovicích vypadá za deště. A přeci jen se nám to nevyhnulo a 30 minut před našim startem se přihnal vydatný déšť, který nám trat změnil v jedno kluziště. Na enduro testu v lesních bažinách se vytvořila v podstatě jedna hluboká kolej, maximálně 2… tím se některé úseky staly výživné, a tak to bylo enduro se vším všudy. Pořadatel postupně musel některé úseky vynechat pro jejich plynulou nesjízdnost. Mně se v sobotu moc nedařilo – ať už vlastní vinou anebo jsem v testu narazil na jezdce někde uvízlé a čekal na jejich vyproštění. Ačkoliv se startuje do testu po jednom stává se, že se dojede jezdec před vámi anebo naopak. Při těžkých závodech o malém množství míst na předjetí je pak loterie, komu se podaří čistě projet. Při každém zaváhání neúprosně čas běží. Takže ne vždy záleží jen na tom jak je jezdec rychlý, ale je to souhrn několika činitelů. A tak nakonec se vším všudy mě to v sobotu dalo na 18 místo z 28 jezdců. Podle časomíry, která teda dost nefungovala, protože po dojetí dne mě 4 časy z testu chyběly a člověk si jen muže domýšlet co z toho bude. Jsme v moderní době a prvně letos jedeme MČR na čipy a ono to zase nefunguje, jak má. Je to smutné konstatovaní. Dost jezdců při předpovědi a absolvováni sobotního závodu se rozhodli v neděli už nestartovat.V neděli jsme startovali naopak ráno a opět jsme netrpělivě vyhlíželi oblohu co se bude dít, protože každá další voda už by byl problém. Naštěstí se to drželo a aspoň shora bylo sucho.
    V neděli už se mi jelo lépe. Našel jsem si na trati stopu, i přes to že na určitých místech enduro testu byla jedna jediná. A tak den utekl lepé a měl jsem z toho lepší pocit. Měl jsem štěstí i na čisté průjezdy, a tak nakonec z toho bylo už pohlednější 6. místo z 18 jezdců co zůstali v mé kategorii. Další závod nás čeká za 14 dní v Úterý, ale pojedeme ho v sobotu a v neděli.

(text: Michal Sejkora)

 

Fotogalerie: Sejkora závodil v Uhlířských Janovicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz