Skvělé umístění na bedně vybojoval Nikola Pěnička v závodu MMČR Endurosprint

21.05.2014 14:17

Text Nikola Pěnička:

    "Píši report z víkendového závodu MMČR v Endurosprintu v Košťálově u Semil. Tento jediný podnik je dá se říct domácím :D, protože Košťálov je od nás vzdálen asi 40km. Předpověď nám moc nepřála, celý týden před závodem propršel, a tak jsem věděl, že to nebude lehký závod. V pátek jsem si šel projít měřené testy. Pořadatel nám připravil velice pěknou trať, která by se mohla rovnat evropskému závodu. Skládala se ze dvou testu Cross test (později cross) a endurotest (později enduro). Cross byl přibližně 3minutoví test po louce, velmi rychlý. Obsahoval také tzv. šneka. Enduro test byl poněkud delší cca 8-9minut. Také rychlý, téměř celý v lese, nechyběly výjezdy, sjezdy, atd. Bylo zřejmé, že rozhodovat se bude na enduru. Přes očekávané bláto byla trať docela suchá a časy byly  hodně vyrovnané, prakticky celý závod jsem se držel na 3. místě. Druhý Jiří Hádek nebyl tak daleko, ale on chybu neudělá, a proto jsem musel zariskovat, a to se mi nevyplatilo, na Enduro testu jsem upadl. Bylo to v dost velké rychlosti a tak pár kotrmelců a neminul jsem ani strom. Test jsem jel o 30vteřin pomaleji než obvykle a to mě stálo 3. místo :(. Závod jsem, ale chtěl dojed už jen kvůli bodům do celkového pořadí. Takže jsem ho dokončil na 4. místě v E1, 3. místě Junior do 20 let, 9. místo junior absolutní.


    Noha bolela, a tak jsem druhý den neočekával žádný výsledek, obzvlášť když celou noc pršelo a trať byla téměř nesjízdná. Mým cílem bylo dojed i nedělní závod a získat body. Ovšem snažil jsem se a dokázal jsem obsadit 3. místo v E1,  3. místo pohár juniorů a 5. místo v Junior Absolutní. Zatím můj nejlepší výsledek sezony. Teď týden nemůžu jezdit, aby se noha zotavila. V sobotu mě však čeká další závod. Je to Hobby cross country dvojic, kde jedu s Patrikem Markvartem bojovat o co nejlepší umístění."

Tým REGION racing cz děkuje Nikolovi za výbornou reprezentaci a gratulujeme.

 

Fotogalerie: Skvělé umístění na bedně vybojoval Nikola Pěnička v závodu MMČR Endurosprint

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz