Smolná Trnávka pro Fogla

09.06.2022 10:09

    Na závody Nova cupu do Městečka Trnávky zavítal i Tomáš Fogl, který se sem vrátil po dlouhých 7 letech. Zrovna nejšťastnější návrat to pro něho ale nebyl. Přečti si článek a dozvíš se, co se Tomášovi stalo.

Jezdec: Tomáš Fogl

Datum závodu :

30. 4. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup
Městečko Trnávka

Kategorie :

Hobby 21-32 let

Celkové umístění: 

16. místo

 

    Další závod Nova motocross cupu v Trnávce byl pro mě opět trochu smolný. Při trénincích vše vypadalo slibně. Naposledy jsem na této trati jezdil asi před 7 lety, takže zde proběhlo pár změn, které jsem si musel nejdříve najet a v klidu se rozjet.
    Kvalifikace formou závodu se mi na Nova cupu líbí. Po dobrém startu jsem zajel 9. místo.
    Pak přišla první rozjížďka, kdy jsem také celkem dobře odstartoval na 4. místě. V druhé zatáčce však přišla kolize s jezdcem přede mnou a přišel tvrdý pád na pravé rameno. K tomu jsem se dost praštil do hlavy. Chvilku jsem se oklepával a zjišťoval, co mi vlastně je. Motorku jsem zvedl a pokračoval v jízdě. Pak ale přišlo zjištění, že mám zkroucená řídítka, tak jsem ještě zastavil a porovnal je. Ale to už přijeli ostatní jezdci a já dostal kolo. Jízdu jsem dokončil na 20. místě.
    Do druhé jízdy jsem nastoupil. Plánem bylo si v klidu odjet jízdu, dokončit ji a posbírat nějaké body. Jelo se mi docela dobře, ale v rameno mě bolelo, a tak jsem dokončil asi na 12. místě. Celkově jsem se umístil na 16. pozici.

Text: Tomáš Fogl

1. místo: Radek Kirschner
2. místo: Jakub kotouček
3. místo: Martin Pácha (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Smolná Trnávka pro Fogla

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz